Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه اقلید با انتقاد از حضور کم‌رنگ مسؤولان این شهرستان در راهپیمایی مردمی 15 دی‌ماه در محکوم کردن اغتشاشگران و آشوب‌طلبان گفت: در ازای هر صندلی که به آن تکیه زدیم بیش از 70 نفر خون دادند، در صورتی که امروز به اندازه حضور در یک راهپیمایی (دفاع از ارزش‌های کشور) و سردادن شعار مرگ بر فتنه‌گر احساس مسؤولیت نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کلید فارس، سید محمود جعفری در جلسه هماهنگی بزرگداشت دهه فجر که با حضور امام جمعه، فرماندار و معاون وی، فرماندهان نظامی و انتظامی، بخشداران و برخی از مسؤولان شهرستانی در سالن اجتماعات شهید بهمن شریفی فرمانداری اقلید برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم و... و نیز بزرگداشت دهه فجر، اظهار داشت: خدمت به مردم وظیفه اصلی مسؤولان است.

وی تصریح کرد: این دولت و آن دولت نداریم و همه ما از نظام و برای نظام و نیز برای خدمت به مردم هستیم.

جعفری به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره و بر لزوم بیان و بازگویی این خدمات و عملکردها تأکید کرد.

فرمانده سپاه اقلید با اشاره به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی و با گلایه از عدم حضور مسؤولان شهرستانی در ویژه برنامه های هفته بسیج امسال در این شهرستان اظهار نمود: هر مناسبت با هر عنوان، تنها به ارگان خاصی مربوط نیست بلکه تمام مناسبت ها باید با تعامل و همراهی عمومی گرامی داشته شود.

وی تشکیل کمیته نظارت در کنار سایر کمیته های تخصصی که در ستاد های بزرگداشت آیین های مختلف تشکیل می شود را امری لازم برای ارزیابی و بررسی نقش هر یک از ادارات و نهادها در تحقق این برنامه ها دانست و بر لزوم اجرای این امر تأکید کرد.

جعفری همچنین با اشاره به اغتشاشات اخیر و حضور به موقع و مؤثر مردم در این عرصه که با راهپیمایی های خودجوش پاسخ دندان شکنی به عناصر فتنه و آشوب گران دادند، از حضور کم رنگ مسؤولان شهرستانی در راهپیمایی 15 دی ماه انتقاد کرد.

فرمانده سپاه اقلید یادآور شد: در ازای هر صندلی که ما مسؤولان بر آن تکیه زدیم بیشتر از 70 نفر خون دادند، در صورتی که امروز به اندازه حضور در یک راهپیمایی (دفاع از ارزش‌های کشور) و سردادن شعار مرگ بر فتنه‌گر احساس مسؤولیت نمی‌کنیم.

فرمانده سپاه اقلید با اشاره به اینکه  راهپیمایی 15 دی‌ماه، آیینی مردمی و خودجوش بود افزود: ما مسؤولان نیز جزئی از مردم هستیم و باید در این آیین شرکت می‌کردیم و همپا و همراه اقشار مختلف مردم شعار مرگ بر فتنه گر را فریاد می زدیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۹۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از واکنش برخی کشورهای عربی بعداز حمله سپاه به اسرائیل (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ببینید | فارس: حمله سپاه به مقر‌ احزاب مسلح کرد در اقلیم کردستان عراق واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی اسرائیل: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)

دیگر خبرها

  • هواداران دورتموند و سردادن شعار تو هرگز تنها قدم نخواهی زد، سرود معروف هواداران لیورپول / فیلم
  • شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند
  • انتقاد از واکنش برخی کشورهای عربی بعداز حمله سپاه به اسرائیل (فیلم)
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • حضور ۳ هزار نفری کارگران سوادکوه در جبهه‌های دفاع مقدس
  • این سردار سپاه، پزشکان را شگفت زده کرده بود /از حضور در عملیات پارتیزانی تا آزادسازی خرمشهر
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی