Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-29@10:15:22 GMT

پلیس یار مهربان مردم و خادم صدیق نظام اسلامی

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۲۰۲۸۸

پلیس یار مهربان مردم و خادم صدیق نظام اسلامی

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ كريم نوري با بيان اينكه در انتشار و اطلاع رساني اخبار بايد سه اصل سرعت، دقت و صحت مد نظر ويژه قرار گيرد، گفت: مهمترين رسالت رسانه در حوزه پيشگيري، كنترل و مهار جرايم و آسيب هاي اجتماعي، آموزش و آگاهسازي است.

وی اظهار داشت: ناجا با هدف توسعه رويكرد جامعه محوري خود در توسعه امنيت و آرامش اجتماعي، نمايش چهره اي توانمند، متخصص و كارآمد از پليس و بسترسازي براي جلب حداكثري مشاركت اجتماعي در توليد، تأمين و حفظ امنيت نگاه ويژه به ارتقاي كمي و كيفي سطح تعاملات و ارتباطات با اصحاب رسانه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اردبيل افتخار ارزشمند پليس را زيبندگي به صفت مجاهدان في سبيل الله از سوي مقام معظم رهبري عنوان كرد و گفت: پليس در سنگر تأمين و توسعه امنيت و آرامش فردي و اجتماعي يار مهربان مردم و خادم صديق نظام اسلامي بوده و اجازه وقوع كوچكترين ناامني را نمي دهد.

سرهنگ نوري يكي از ويژگي هاي برجسته ايران اسلامي را برخورداري از پليس مردمي و ولايي دانست و اظهار داشت: پليس همدل و همگام با اقشار اجتماعي در بسط و گسترش وحدت ملي تلاش كرده و هوشمندانه، مدبرانه و مقتدرانه رسالت خود را انجام مي دهد.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اردبيل امنيت و آرامش ايران اسلامي را پايدار و خاري بر چشم ابرقدرت هاي جهاني عنوان كرد و افزود: به حرمت خون پاك شهدا، هدايت حكيمانه مقام معظم رهبري و پشتيباني و حمايت مردمي امنيت و آرامش ايران به مثابه گلستان ابراهيم در ميان انبوه آتش آوازه اي جهاني داشته و تفرقه افكني و توطئه چيني استكبار جهاني و هم پيمانان مزدورش را محكوم به شكست كرده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۰۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از رسیدگی به پرونده اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اخلال در نظام اقتصادی و تولیدی و فعالیت اشخاصی که با سوء استفاده از محصولات از یکی از شرکت‌های لبنی شهر خرم‌آباد، اقدام به توزیع خارج از قیمت مصوب آنها در بازار کردند، مراتب در دستور کار ماموران این پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی ۲ نفر را در این رابطه شناسایی و در یک عملیات غافگیرانه آن‌ها دستگیر کردند که در تحقیقات انجام شده و با مواجه شدن با اسناد و مدارک به بزه ارتکابی معترف شدند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: در بررسی کارشناسی کل مبالغی که به صورت غیرمجاز توسط متهمان اخذ شده ۵۰ میلیارد ریال برآورد شد که در این زمینه پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار الهی با بیان ادامه داشتن طرح‌های عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی استان در مبارزه با جرایم اقتصادی افزود: سامانه ۰۹۶۳۰۰ پلیس امنیت اقتصادی در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت هر گونه گزارش و اخبار شهروندان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح و امنیت است
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح است