Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-30@14:51:58 GMT

اقتصادمقاومتی راه حل مشکلات معیشتی

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۲۲۹۱۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، اصناف و بازاریان شهرستان با فرمانده سپاه شهرستان درمیان دیدار کردند.

سروان فاطمی نسب در این دیدار اظهار داشت : اصناف و بازاریان در طول انقلاب اسلامی همیشه وظیفه و تکلیف خود را به موقع تشخیص داده و به آن عمل کرده اند که نمونه عینی و واقعی آن را در هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر در طول این 40سال پس از پیروزی انقلاب هر روز با توطئه های  ونقشه های مختلف دشمن روبرو بودیم امروز دشمنان از روزنه اقتصاد وارد شده و سعی دارند  با جنگ اقتصادی ملت شریف ما را تحت فشار قرار داده و بین مردم و نظام اسلامی فاصله بیندازند.

وی افزود: علی رغم تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص موضوعات اقتصادی و تولید و اشتغال و اصل مهم اقتصاد مقاومتی متأسفانه هنوز تا تحقق کامل این مطالبات رهبری فاصله فراوانی داریم  داریم و امروز راه حل مشکلات معیشتی  و اقتصادی مردم ، مردمی کردن اقتصاد و اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر انقلاب است.

وی در پایان گفت: امید است اصناف و بازاریان درمیان همانگونه که تاکنون در جهت تحقق اهداف انقلاب حرکت کرده اند در آینده نیز با حضور و مشارکت فعال در برنامه های بسیج ضامن بقا و تقویت وحدت و امنیت در این شهرستان باشند.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۲۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به پیشرفت ایران در قدرت دفاعی و بازدارندگی، گفت: از وابستگی مطلقی که قبل انقلاب وجود داشت اکنون به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا به کشورهای دیگر موشک و پهپاد نفروشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار سیدقاسم قریشی امروز در آیین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و تجلیل از مربیان بسیج استان چهارمحال و بختیاری، ضمن گرامیداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی، اظهار داشت: پاسداران در رسالت پاسداری خود پیمانی با خدا بستند تا جان و هستی خود را در راه امنیت مردم فدا کنند.

وی با بیان اینکه الگوی ما در انقلاب اسلامی و پاسداری، حضرت اباعبدالله(ع) و حضرت امیرالمؤمنین(ع) است، عنوان کرد: برای همین است که پاسداری از انقلاب و اسلام، مقدس است.

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله قدرت دفاعی و بازدارندگی، پزشکی، علم و فناوری، پیشرفت بسیاری داشته است، گفت: به خاطر توان دفاعی مادی و معنوی به سپاه و بسیج و نیروهای مسلح ایران باید افتخار کرد.

وی ادامه داد: در توان دفاعی و تسلیحات نظامی، از وابستگی مطلقی که قبل انقلاب وجود داشت اکنون به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا به کشورهای دیگر موشک و پهپاد نفروشیم.

قریشی خاطرنشان کرد: اعتقاد و معنویت عامل مهمی در توان دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • اقساط مالیاتی اصناف بلندمدت‌تر می‌شود
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • اصناف در مهار تورم نقش مهمی دارند
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی