Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > موسیقی - آلبوم موسیقی «حرمان» به آهنگسازی صادق تسبیحی و امید نعمتی از روز چهارشنبه بیستم دی در قالب اولین اثر مستقل خوانندگی امید نعمتی روانه بازار موسیقی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آلبوم موسیقی «حرمان» با صدای امید نعمتی به آهنگسازی مشترک صادق تسبیحی و امید نعمتی و تهیه کنندگی احسان رسول اف از روز چهارشنبه بیستم دی ماه در قالب اولین اثر مستقل این خواننده روانه بازار موسیقی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلبوم شامل ۱۰ آهنگ با اشعاری از حافظ، حمید مصدق، حسین منزوی، نادر نادرپور، مهدی اخوان ثالث و تعدادی دیگر از شاعران است که به خوانندگی امید نعمتی، آهنگسازی خود او و صادق تسبیحی تولید شده است. ضمن اینکه صادق تسبیحی در این اثر نقش تنظیم کننده را نیز به عهده داشته است. 

«دوردستان»، «پریشانی»، «بازگشت»، «یاد مهتابی»، «حرمان»، «ترن»، «مجنون خیابان ها»، «می سپارمت به باد»، «فراموشی ها»، «از دریچه تاریک» آثاری هستند که در این آلبوم برای علاقه مندان ارائه شده است. ضمن اینکه نازنین احمد زاده نوازنده ابوا، روزبه اسفندارمز نوازنده کلارینت،کوروش بابایی نوازنده کمانچه، بهزاد حسن زاده نوازنده کمانچه، علی ضرابی نوازنده ترومپت، مهیار طهماسبی نوازنده ویولنسل، داریوش آذر نوازنده سینت بیس و کنترباس، بهرنک بقایی نوازنده تار، فرزان بیژنی نوازنده هورن، سعید پیلتن نوازنده درامز، کاوه تسعیری نوازنده ویولا، دانیال جورابچی نوازنده ویولن و ویولا، مازیار خواجیان نوازنده سینت، دارا دارایی نوازنده گیتار بیس، نیما رمضان نوازنده گیتار الکتریک، امین طاهری نوازنده درامز، فراز عقیلی نوازنده پیانو، ابراهیم علوی نوازنده گیتار کلاسیک، سیامک کریم پور نوازنده ترومبون و حسام الدین محمدیان پور نوازنده پرکاشن گروه نوازندگان آلبوم را تشکیل می دهند.

نعمتی که هم اکنون به عنوان خواننده گروه «پالت» نیز به فعالیت مشغول است چندی قبل درباره اولین اثر مستقل خود گفته بود: « بعد از انتشار قطعه «هرمان» در فضای مجازی که با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد، با مشورت برخی از دوستان هنرمندم تصمیم گرفتم که با توجه به حال و هوای این قطعه آثار دیگری را در قالب یک آلبوم مستقل منتشر کنیم که خوشبختانه این اتفاق انجام گرفت.»

او ساعت ۲۲ روز جمعه ۲۹ دی ماه نیز اولین کنسرت مستقل خود را درچارچوب برگزاری سی و سومین جشنواره موسیقی فجر به مخاطبانش در تالار همایش ایرانیان ارائه می دهد.

58243

کلید واژه‌ها : موسیقی - موسیقی پاپ - جشنواره موسیقی فجر - آلبوم موسیقی -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۴۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار

دریافت 26 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز هنری رسانه‌ای نهضت در تازه‌ترین فعالیت موسیقایی خود نماهنگ «نحن المنتقمون» را به خوانندگی ابوذر روحی خواننده قطعه مشهور «سلام فرمانده» منتشر کرد.

در این نماهنگ مرتضی باغبانی شاعر، احسان جوادی آهنگساز و سیدامیرحسین موسوی تدوین دیگر عوامل اجرایی را تشکیل می‌دهند.

ابوذر روحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره پروژه «نحن المنتقمون» توضیح داده بود: آنچه در این پروژه برای گروه تولید از درجه اهمیت برخوردار بود تولید یک نماهنگ جدید با موضوع محور مقاومت در قالب نماهنگ ۲ زبانه عربی و فارسی است که در آن مضامین جبهه مقاومت و قدردانی از رزمندگان جبهه مقاومت در لبنان، عراق، یمن و فلسطین اشغالی مورد توجه است. مضامینی چون «لبنانی قوت ما»، «عراق افتخار ما»، «ایرانی ارتش ما»، «یمن عهد ما»، «غزه صبر ما»، «ای صهیونیست‌ها ما مقاومت هستیم، ما انتقام جویانیم» که تلاش شده در قالبی متفاوت برای مخاطبان ارایه شود.

این خواننده آثار انقلابی بیان کرد: البته پیش از این قرار بود ما درباره «عملیات وعده صادق» نماهنگی را تولید کنیم اما چون می‌خواستیم تمام تلاش و رشادت رزمندگان جبهه مقاومت در دنیا پیش روی مخاطبان قرار گیرد، فضای گسترده‌تری را طراح کردیم. در این چارچوب قسمت اول نماهنگ درباره مظلومیت مردم غزه، قسمت دوم درباره قدرت جبهه مقاومت و قسمت سوم در راستای قدردانی از شهدای گرانقدر جبهه مقاومت است که دربرگیرنده تفاوت‌هایی هم هست.

کد خبر 6091187 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • پشت‌پرده محبوبیت تیلور سوئیفت چیست؟
  • یادمانی برای مرحوم غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • قطعه‌ای مسحور کننده از ویولن‌نوازی استاد نصرالله شیرین آبادی + ویدئو
  • پشت پرده محبوبیت تیلور سوئیفت در ایران
  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • پشت پرده محبوبیت تیلور سوئیفت در ایران | وقتی او در مورد پایان رابطه عاطفی خود حرف می‌زند...
  • نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت
  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد