Web Analytics Made Easy - Statcounter

آلبوم موسیقی «حرمان» به آهنگسازی صادق تسبیحی و امید نعمتی از روز چهارشنبه بیستم دی در قالب اولین اثر مستقل خوانندگی امید نعمتی روانه بازار موسیقی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آلبوم موسیقی «حرمان» به آهنگسازی صادق تسبیحی و امید نعمتی و تهیه کنندگی احسان رسول اف از روز چهارشنبه بیستم دی ماه در قالب اولین اثر مستقل خوانندگی امید نعمتی روانه بازار موسیقی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلبوم شامل ۱۰ آهنگ با اشعاری از حافظ، حمید مصدق، حسین منزوی، نادر نادرپور، مهدی اخوان ثالث و تعدادی دیگر از شاعران است که به خوانندگی امید نعمتی، آهنگسازی خود او و صادق تسبیحی تولید شده است. ضمن اینکه صادق تسبیحی در این اثر نقش تنظیم کننده را نیز به عهده داشته است. 

«دوردستان»، «پریشانی»، «بازگشت»، «یاد مهتابی»، «حرمان»، «ترن»، «مجنون خیابان ها»، «می سپارمت به باد»، «فراموشی ها»، «از دریچه تاریک» آثاری هستند که در این آلبوم برای علاقه مندان ارائه شده است. ضمن اینکه نازنین احمد زاده نوازنده ابوا، روزبه اسفندارمز نوازنده کلارینت،کوروش بابایی نوازنده کمانچه، بهزاد حسن زاده نوازنده کمانچه، علی ضرابی نوازنده ترومپت، مهیار طهماسبی نوازنده ویولنسل، داریوش آذر نوازنده سینت بیس و کنترباس، بهرنک بقایی نوازنده تار، فرزان بیژنی نوازنده هورن، سعید پیلتن نوازنده درامز، کاوه تسعیری نوازنده ویولا، دانیال جورابچی نوازنده ویولن و ویولا، مازیار خواجیان نوازنده سینت، دارا دارایی نوازنده گیتار بیس، نیما رمضان نوازنده گیتار الکتریک، امین طاهری نوازنده درامز، فراز عقیلی نوازنده پیانو، ابراهیم علوی نوازنده گیتار کلاسیک، سیامک کریم پور نوازنده ترومبون و حسام الدین محمدیان پور نوازنده پرکاشن گروه نوازندگان آلبوم را تشکیل می دهند.

امید نعمتی که هم اکنون به عنوان خواننده گروه «پالت» نیز به فعالیت مشغول است چندی قبل درباره اولین اثر مستقل خود گفته بود: « بعد از انتشار قطعه «هرمان» در فضای مجازی که با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد، با مشورت برخی از دوستان هنرمندم تصمیم گرفتم که با توجه به حال و هوای این قطعه آثار دیگری را در قالب یک آلبوم مستقل منتشر کنیم که خوشبختانه این اتفاق انجام گرفت.»

وی در گفتگوی دیگر خود با خبرنگار مهر توضیح داده بود که «برنامه هایی برای اجرای زنده آلبوم در نظر گرفته شده که در این کنسرت ها تصمیم دارم از نوازندگان همه گروه های موسیقی مطرح از جمله «کامنت»، «چارتار»، «داماهی» و «بمرانی» استفاده کنم که با توجه به توانایی هرکدام در عرصه نوازندگی می تواند فضای جالب توجهی را برای علاقه مندان رقم بزند. به هر صورت برای انتشار این آلبوم در میان مخاطبان لحظه شماری می کنم و دوست دارم واکنش آنها را درباره اولین اثر مستقلم ببنیم زیرا در این آلبوم تمام تلاشم را انجام دادم که حس و حال کار با آنچه در گروه «پالت» می خوانم دارای تفاوت هایی باشد.»

امید نعمتی ساعت ۲۲ روز جمعه ۲۹ دی ماه نیز اولین کنسرت مستقل خود را درچارچوب برگزاری سی و سومین جشنواره موسیقی فجر به مخاطبانش در تالار همایش ایرانیان ارائه می دهد

منبع:مهر

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۲۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان

 به گزارش  تابناک به نقل از گاردین، اولین واکسن سفارشی مبتنی بر فناوری «ام‌آر‌ان‌ای» برای بیماران مبتلا به ملانوما، کشنده‌ترین سرطان پوست، در بریتانیا آزمایش شد.
 

 دکتر هدر شاو، محقق ملی هماهنگ‌کننده این کارآزمایی، گفت که این تزریق‌ها پتانسیل درمان افراد مبتلا به ملانوم را دارند و در سرطان‌های دیگر از جمله ریه، مثانه و کلیه آزمایش می‌شوند.

این واکسن یک نئوآنتی ژن درمانی فردی است. این برای تحریک سیستم ایمنی طراحی شده است تا بتواند با نوع خاصی از سرطان و تومور بیمار مقابله کند.

شاو گفت: «این یک درمان کاملاً فردی است و از برخی جهات بسیار هوشمندانه‌تر از یک واکسن است». واکسن «سفارشی» به این معنا است که آن را برای بیماری که آن را می‌زند طراحی می‌کنند و ممکن است برای بیمار بعدی مؤثر نباشد. ساختار واکسن با ژنتیک مخصوص تومور آن بیمار هماهنگ است و به سیستم ایمنی او آموزش می‌دهد تا پادتن‌هایی را برای حمله به آنتی‌ژن‌ها یا پادگن‌های سلول‌های سرطانی بسازد. برای طراحی این درمان سفارشی، نمونه تومور بیمار برداشته می‌شود و دی‌ان‌ای آن را توالی‌یابی می‌کنند که هوش مصنوعی نیز در این فرآیند نقش دارد.

داده‌های فاز ۲ نشان داد که احتمال مرگ یا بازگشت سرطان بعد از سه سال در افراد مبتلا به ملانوم‌های پرخطر که همراه با ایمونوتراپی کیترودا تزریق شده بودند در مقایسه با افرادی که فقط کیترودا دریافت کردند، تقریباً نصف (۴۹%) بود.

نحوه استفاده این واکسن برای بیماران به این صورت است که ۱ میلی گرم از واکسن MRNA را هر سه هفته برای حداکثر ۹ دوز و ۲۰۰ میلی گرم کیترودا هر سه هفته (حداکثر ۱۸ دوز) برای حدود یک سال دریافت می‌کنند.

تاریخچه تولید واکسن «ام‌آر‌ان‌ای»
تولید «ام‌آر‌ان‌ای» و تزریق آن در بدن بیش از سی سال قدمت دارد. ساخت واکسن معمولا ده تا پانزده سال طول می‌کشد، اما با همه‌گیری کرونا، فرآیند تولید واکسن شتاب گرفت و به لطف پژوهش‌هایی که پیشتر بر روی سرطان انجام شده بود، یک سال بیشتر طول نکشید. همین، پژوهشگران را تشویق کرد تا امیدوارانه به تولید این واکسن‌ها برای درمان و پیشگیری از دیگر بیماری‌ها از جمله سرطان ادامه دهند.

دو نوع واکسن پیشگیری از سرطان وجود دارد که توسط سازمان نظارت بر غذا و داروی آمریکا تأیید شده‌اند؛ واکسن «اچ‌پی‌وی» که از فرد در برابر ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) محافظت می‌کند. اگر این ویروس برای مدت طولانی در بدن بماند، می‌تواند باعث ایجاد برخی از انواع سرطان شود.

واکسن دیگر «هپاتیت بی» است که از فرد در برابر این ویروس که می‌تواند باعث سرطان کبد شود محافظت می‌کند.

واکسن‌هایی که سرطان را درمان می‌کنند از روشی درمانی به نام ایمونوتراپی بهره می‌برند که کارشان تقویت و آموزش سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با سرطان است. پزشکان به افرادی که سرطان دارند واکسن درمانی می‌دهند تا هر سلول سرطانی را که پس از پایان درمان در بدن باقی مانده است از بین ببرند و یا از رشد یا گسترش تومور جلوگیری کنند.

دیگر خبرها

  • پشت‌پرده محبوبیت تیلور سوئیفت چیست؟
  • قطعه‌ای مسحور کننده از ویولن‌نوازی استاد نصرالله شیرین آبادی + ویدئو
  • پشت پرده محبوبیت تیلور سوئیفت در ایران
  • پشت پرده محبوبیت تیلور سوئیفت در ایران | وقتی او در مورد پایان رابطه عاطفی خود حرف می‌زند...
  • نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت
  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • جزییات آیین نامه حمل و نقل دارو از طریق سکوهای آنلاین منتشر شد
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!