Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر پیشکسوت گفت: غیرت در وجود سوسن پرور وجود داشت که باعث شد من پس از سال ها در تئاتر بازی کنم. این هنرمند خوش غیرت مرا دعوت به بازی در تئاتر کرد و برایم در صحنه مبل قرار داد تا روی آن نشسته و بازی کنم چون نمی توانستم زیاد حرکت کنم.

صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره وضعیت جسمانی خود بیان کرد: خدا را شکر در سلامتی به سر می برم و حالم خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره فعالیتهای خود در عرصه هنر اظهار کرد: بازی در تئاتر "هایلایت" را  به کارگردانی سوسن پرور در هفته گذشته به پایان رساندم  و استقبال مخاطبان از این نمایش بیش از اندازه بود.    


این بازیگر درباره همکاری خود با آشا محرابی در رادیو بیان کرد: محرابی کارگردان و استاد بنده است و هر زمان مرا دعوت به کار می کند روز خوبی برای من است. کار با او با آرامش و در نهایت مهربانی پیش می رود. کارگردانان رادیو افرادی آرام، مردمی و با هنرمندان مهربان و دوست هستند که خانم محرابی جای خود دارد.

کیانفر با اشاره به این که اگر تهیه کنندگان و کارگردانان غیرت داشته باشند حتی در این سن و سال نیز از ما پیشکسوتان برای بازی دعوت می کنند توضیح داد: غیرت در وجود سوسن پرور وجود داشت که باعث شد من پس از سالها در تئاتر بازی کنم. این هنرمند خوش غیرت مرا دعوت به بازی در تئاتر کرد و برایم در صحنه مبل قرار داد تا روی آن نشسته و بازی کنم چون نمی توانستم زیاد حرکت کنم.


وی خاطرنشان کرد: ما پیشکسوتان بی گناه هستیم، باید پرسید که چرا به بازیگران پیسکسوت کم توجهی می شود. اگر افرادی باشند که ملاحظه هنرمندان پیشکسوت را کنند قطعا در آثار حضور پیدا خواهیم کرد.

انتهای پیام/  

 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۴۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلانتری: خدای نکرده مشکوک بود!

به گزارش ورزش سه، علی‌اصغر کلانتری، سرمربی مس سونگون، در پایان بازی با هوادار در جام حذفی که با برتری هوادار به پایان رسید، اظهار داشت: می‌دانستیم مقابل تیم خیلی خوب هوادار بازی خیلی سختی خواهیم داشت، اما همانطور که به تیم هوادار بابت نتیجه و صعودشان تبریک می‌گویم، تیم و بازیکنان شایسته خودم را هم تحسین می‌کنم. اگر کم تجربگی مقابل تیم‌های لیگ برتری بازیکنان نبود، مشکلات بیشتری برای هوادار درست می‌کردیم.

وی افزود: در نیمه اول شرایط خیلی خوبی داشتیم و موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم اما از این موقعیت‌ها استفاده نکردیم. شاید این کم تجربگی بچه‌های ما بود و شاید در خط جلو اعتماد به نفس نداشتیم. ما کار را از عقب زمین خوب شروع کردیم و جلو آمدیم و در محوطه ۱۸ قدم شانس‌های خوبی داشتیم که استفاده نکردیم. بالاخره جام حذفی است و شرایط این مسابقات به همین شکل است.

کلانتری تاکید کرد: زمانی که بازی ۲-۱ بود، احساس من این بود که می‌توانستیم به گل برسیم اما در ضدحمله غافلگیر شدیم. جا دارد باز هم به تیم هوادار تبریک بگویم. انشالله که در ادامه داه موفق باشند.

سرمربی مس سونگون در خصوص داوری مسابقه عنوان کرد: دو صحنه بود که انشالله به قول آقای پیروانی من اشتباه کنم. در صحنه اول دروازه‌بان خروج کرده و توپ ارسال شده و مهاجم ما توپ را با سر می‌زند اما دروزاه‌بان برخورد شدید با او داشت. آقای داور سوت زد و من فکر کردم پنالتی گرفت ولی ضربه غیرمستقیم به سود حریف داد. یک صحنه دیگر هم اتفاق افتاد که مهاجم ما شارژ شد اما باز هم نگرفتند. من بحثی نمی‌کنم که خدایی نکرده موردی پیش نیاید اما این دو صحنه مشکوک بود. باز هم من فیلم را می‌بینم و انشالله اشتباه کرده باشم.

دیگر خبرها

  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • کارگر شهرداری زنجان، کیف حاوی دلار، یورو و مدارک را به صاحبش بازگرداند
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • کلانتری: خدای نکرده مشکوک بود!
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان
  • بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی