Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@21:56:12 GMT

مطالبات به حق مردم از اغتشاشات جدااست

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۲۴۷۸۸

مهرداد بائوج لاهوتی درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به فرمایشات امروز (سه شنبه، 19 دی ماه) مقام معظم رهبری در جمع هزاران نفر از اقشار مختلف قم به مناسبت سالگرد قیام 19دی که درباره تحلیل وقایع اخیر کشور بود، گفت: آمریکا و حکومت های غربی که در امور داخلی جمهوری اسلامی دخالت می‌کنند؛قطعا هنوز ملت ایران را نشناختند، در حالی که ملت ما شناخت کافی در مورد آنها دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با یادآوری نقش آمریکایی‌ها درجنگ هشت ساله،حمله ناو آمریکایی به هواپیمایی مسافربری ایران و تحمیل 17 هزار شهید ترور، تصریح کرد: با این حال ملت ایران در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب حرکت کرده‌اند، ایشان به خوبی ناآرامی‌های اخیر را تشریح کردند؛زیرا ازسویی مطالباتبه حق مردم مطرح شد و از سوی دیگر عده‌ای سوء استفاده اعتراضات را به اغتشاشات تبدیل کردند.

وی با بیان اینکه صدای مردم باید شنیده شود،افزود: صدای اعتراضات مردم و حضور آنها سبب شفافیت برداشت 11 هزار میلیارد تومان از بانک مرکزی شد؛اما متاسفانه عده‌ای فرصت طلب از اعتراضات مردمی سوءاستفاده و حرکت‌هایی خلاف شأن نظام جمهوری اسلامی انجام دادند.

لاهوتی ادامه داد:در میان اعتراضات عده‌ای از جوانان با معترضان همراه شدندکه قطعا گفت‌وگو با آنها نتیجه بخش خواهد بود؛اما گروهی هم آگاهانه به میان معترضان رفته و اعتراضات را به اغتشاشات تبدیل کردند،بنابراین ریشه‌های اختلاف افکنی را باید شناسایی و با آنها برخورد کرد.

این نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی،تصریح کرد: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری در تحلیل‌ها و برخوردها باید مطالبات به حق مردم از حرکات تخریب‌گران تفکیک شود و به خواسته‌های مردم نیز جامه عمل بپوشانند.

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی، گفت: ملت ایران هیچ گاه اجازه دخالت آمریکایی‌ها و سعودی‌ها در امور داخلی کشور را نخواهند داد و همانند گذشته پرقدرت در مقابل هر نفوذی ایستادگی خواهند کرد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۴۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال استان به راه آهن از مطالبات مردم است/ لب تشنه در کنار آب

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید نصیر حسینی دوشنبه شب در اجلاسیه شهدا و سرداران شهید شهرستان کهگیلویه، افزود: علیرغم وجود مصوبه برای اتصال استان به راه آهن، اقدامی عملیاتی نشده است.

وی با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت های ارتباطی، تصریح کرد: جاده های خطرناک سبب عدم حضور سرمایه گذاران در استان می شود.

حسینی به ظرفیت بالای منابع آبی استان اشاره کرد و بیان داشت: سرچشمه تعدادی از سدها استان ما بوده، اما تخصیص مناسبی از آنها برای استان نداشتیم.

امام جمعه یاسوج با تاکید بر اهمیت احداث سد آبریز، عنوان کرد: چرا باید مردم ما در کنار منابع آبی، لب تشنه باشند و خبری از روند احداث آن نیست.

حسینی با اشاره به پتانسیل های کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت باید اقدامات لازم برای رفع مشکلات را انجام دهد.

کد خبر 6092584

دیگر خبرها

  • اتصال استان به راه آهن از مطالبات مردم است/ لب تشنه در کنار آب
  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکایی
  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • دانشجویان آزاده جهان به دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  • ماجرای بازیگرانی که مهاجرت کردند | وضعیت رفتگان اغتشاشات ؛ از تاکسی اینترنتی تا بازی تنها در حد چند دقیقه رقص!
  • فوری | درخواست برخی چهره‌های حامی اغتشاشات برای بازگشت به ایران
  • انعکاس مطالبات مردم در بسته شهروند خبرنگار
  • رشیدی: برخورد با دانشجویان آمریکایی نشان‌دهنده دموکراسی پوشالی آمریکاست
  • خشونت نظامیان آمریکایی در مقابل دانشجویان + عکس و فیلم