Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب‌رئیس مرکز درمانی «سلام» گفت: جوانان ایرانی با تجهیز و ساخت دستگاه‌های دیالیز بیمارستان سرپل‌ذهاب اقتصاد مقاومتی را اجرا کردند. ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶ استانها کرمانشاه نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، عبدالحسین شریفی در حاشیه مراسم افتتاح مرکز دیالیز شهرستان سرپل‌ذهاب با اشاره به مشارکت خیران در راه‌اندازی و تجهیز مرکز دیالیز بیمارستان سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های این مرکز با بهره‌گیری از تجهیزات بومی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب‌رئیس مرکز درمانی سلام با اشاره به اینکه دستان خارجی در داخل کشور فراوان هستند، گفت: با این وجود دانشمندان و مهندسان جوان ما با راه‌اندازی این مرکز نشان دادند توان ما بسیار بالا بوده و قادر به انجام کارهای بزرگ هستیم.

شریفی توان داخلی کشور را در ساخت تجهیزات مورد نیاز بسیار بالا دانست و افزود: نمونه اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری به آن بسیار تأکید دارند را در ساخت این مرکز دیالیز به اجرا درآمده است.

وی با اشاره به اینکه این مرکز با تکیه بر دانش داخلی در کمتر از سه هفته راه‌اندازی شده است، بیان کرد: اگر ساخت این مرکز به کشورهای خارجی سپرده می‌شد بدون شک چند ماه طول می‌کشید اما گروه‌های دانش‌بنیان داخلی با یک کار جهادی در کمتر از یک ماه این مرکز را آماده بهره‌برداری کردند.

نایب‌رئیس مرکز درمانی سلام با بیان اینکه ایران در ساخت دستگاه‌های دیالیز جز پنج کشور نخست جهان است، عنوان کرد: مرکز دیالیز شهرستان سرپل‌ذهاب، به‌ طور کامل با اتکا به دانش بومی ساخته شده است.

شریفی با اشاره به شرایط ویژه‌ای که بیماران دیالیزی دارند، اظهار کرد: به درخواست دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه شرکت آریاطب‌فیروز و مرکز درمانی سلام و مشارکت خیران دانش داخلی را در خدمت مردم آسیب‌دیده قرار داد.

انتهای پیام/

R41380/P1486/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۷۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه می‌توانید خبر‌های زیر را ببینید:
- ضرورت تشکیل دبیرخانه دائمی برای گرامیداشت روز شهرکرد
- غبار روبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدای شهرکرد همزمان با روز شورا‌ها
- برگزاری دوره تخصصی نماز در استان
- بازدید فرماندار لردگان از روند اجرای پل و مسیر سیلاب در این شهرستان
- اجرای طرح هادی در روستای باغ محمدعلی
- نواخته شدن زنگ کار و تلاش در یک واحد تولیدی سامان
- تجلیل از اعضای شورای شهرستان شهرکرد، بروجن و سامان
- دیدار رییس مرکز آموزش عالی شهید رجایی فرخ شهر با اعضای شورای اسلامی این شهر
- همایش تجلیل از کارگران در شهر چلیچه
- تجلیل از فرهنگیان بروجن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان