Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "دکتر مسعود سلطانی فر" وزیر ورزش و جوانان با صدور حکمی رسما "عباس علایی مقدم" سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین را به عنوان مدیرکل منصوب کرد.

 در حکم دکتر مسعود سلطانی فر برای عباس علایی مقدم آمده است:

نظر به تعهد و تخصص جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان ها به موجب این حکم به عنوان "مدیر کل ورزش و جواناناستان قزوین" منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار دارم با بهره گیری از ظرفیت های موجود در استان، تلاش و تعامل سازنده با مدیران، کارکنان، پیشکسوتان، ورزشکاران، صاحب نظران عرصه فرهنگی و جوانان، در راستای سیاست ها و تحقق اهداف دولت تدبیر و امید و برنامه های وزارتخانه نسبت به اجرای امور ذیل توجه جدی معمول دارید.

اهتمام در رسیدگی جدی به امور جوانان، هماهنگی و برنامه ریزی برای تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان با دستگاه های مربوطه برای حل مسائل و مشکلات مبتلابه جوانان، نظارت و توجه به توسعه ورزش همگانی، نظارت و اقدامات لازم و دقیق بر کلیه پروژه های عمرانی مرتبط با آن اداره کل و وزارت ورزش و جوانان، اتخاذ سیاست و تدابیر مقتضی به منظور توسعه و گسترش ورزش بانوان، نظارت و بازرسی های ادواری نسبت به عملکرد و وظایف محوله به ادارات تابعه، برنامه ریزی، توسعه و تعمیم ورزش قهرمانی و رسیدگی به امور قهرمانان رشته های ورزشی آن استان، قانون مداری، اجرای متقن قوانین و مقررات مرتبط و شفاف سازی در ساختار نظام مالی، زمینه سازی به منظور استقرار و تحقق اهداف دولت الکترونیک برای سالم سازی، چابک سازی و کوچک سازی، سایر امور محوله وفق قوانین و مقررات موضوعه از جمله مهم ترین درخواست های وزیر ورزش از علایی مقدم در این حکم است.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری با ساماندهی و بسیج منابع و امکانات، ایجاد بستر مناسب برای خدمت رسانی صادقانه و متناسب با شان والای مردم شریف استان و فراهم نمودن نشاط و خودباوری در خانواده بزرگ ورزش و جوانان، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

در ضمن اختیارات موضوع مواد52 و 53قانون محاسبات عمومی با رعایت کامل قوانین و مقررات به جنابعالی تفویض می گردد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۷۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر اقتصاد: استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی سازی امروز در آئین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی اظهار کرد: امروز آئین واگذاری دو باشگاه بزرگ فوتبال ایران یعنی استقلال و پرسپولیس پیرو تلاش‌های صورت گرفته طی ۲ دهه است.

وی افزود: امروز به طور رسمی واگذاری دو باشگاه فوتبال از دولت به بخش خصوصی اعلام می‌شود و امیدوار هستیم که ۵ اردیبهشت سرآغاز دوره شکوفایی و پیشرفت در ورزش ایران باشد.

معاون وزیر اقتصاد ادامه داد: در این مرحله از برگزاری مزایده که به صورت شفاف در فرابورس برگزار شد، در یک عرضه عمومی و با تأمل و نظارت سهام دو تیم واگذار شد. در این دوره از واگذاری بعد از برگزاری ۸ بار مزایده بالاخره وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی با نمایندگی از مجموعه دولت در امر این واگذاری در تعامل نزدیک با وزارت ورزش و در یک نگاه همگام و همه جانبه در یک بازه زمانی ۲ ماهه، به ثمر رساند.

وی یادآور شد: در گام اول پذیرش این دو باشگاه در بازار فرابورس ایران ۱۰ درصد از سهام این باشگاه‌ها به مردم واگذار شده بود. اگر این اتفاق نمی‌افتاد شاید به این زودی توان واگذاری این دو تیم را نداشتیم.

بازیان افزود: در سال جهش تولید با مشارکت مردم و تأکیدات رهبری بر زمینه سازی مشارکت همه جانبه مردم در اقتصاد، سازمان خصوصی سازی توانست در طلیعه سال ۱۴۰۳ این امر مهم و مورد تاکید ریاست جمهور، هیأت دولت و وزارت ورزش و اقتصاد در عرضه سهام دو تیم فوتبال تهرانی را به سرانجام برساند. در واقع واگذاری سهام عمده دولت که اعلان اراده حداکثری دولت در واگذاری تصدی گری های دولت در اول سال است.

معاون وزیر اقتصاد تصریح کرد: سوم اردیبهشت ماه مزایده در بازار فرابورس برگزار و دو کنسرسیوم پتروشیمی و بانکی تشکیل شد؛ در نهایت هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس داوطلبی خود را برای خرید باشگاه استقلال اعلام کرد و در حال حاضر ۸۵ درصد سهام این باشگاه متعلق به این هلدینگ است.

وی گفت: کنسرسیوم دوم هم کنسرسیوم بانکی با حضور بانک شهر، بانک تجارت، بانک ملت، بانک رفاه و بانک اقتصاد نوین برگزار شد.

بازیان اظهار کرد: در نهایت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را به دو کنسرسیوم بانکی و پتروشیمی واگذار کردیم.

کد خبر 6087419 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • روستای فردو از افتخارات استان قم است
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند؛ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • پرسپولیس و استقلال رسماً به بخش خصوصی واگذار شدند
  • معاون وزیر اقتصاد: استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند
  • واکنش بازار به تغییر مقررات انتشار آگهی مسکن
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند