Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@14:35:29 GMT

مدیر جدید امور مالی شبکه مستند معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۲۷۵۷۹

مدیر جدید امور مالی شبکه مستند معرفی شد

آیین تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید امور مالی شبکه مستند با حضور مدیر این شبکه و مدیرکل امور مالی سازمان صداوسیما برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، مراسم تکریم علیرضا نوروزی مدیر سابق و معارفه احمد دهدشتی مقدم مدیر جدید امور مالی شبکه مستند چهارشنبه ۲۰ دی با حضور سیدحسین شاکرطاهری ذی‌حساب و مدیرکل امور مالی سازمان، بیژن بادزهره مدیر حسابداری، حقوق و دستمزد، سلیم غفوری مدیر و دیگر مدیران و کارمندان شبکه مستند برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه، شاکرطاهری با قدردانی از زحمات علیرضا نوروزی در دوران تصدی مدیریت امورمالی شبکه مستند گفت: وی فردی کاربلد با پشتکاری ستودنی است و امیدوارم در شبکه پرس تی وی هم بتوانیم از تجارب او استفاده کنیم.

وی افزود: دهدشتی هم از نیروهای زحمتکش سازمان است، او پیش‌ از این در معاونت امور استان‌ها حضور مؤثری داشت و امیدوارم در شبکه مستند هم موفق عمل کنند.   

مدیرکل امور مالی سازمان با اشاره به مشکلات مالی صداوسیما در سال‌های اخیر گفت: در شرایط موجود تمام تلاش مجموعه مدیریتی سازمان این است که خللی و خدشه‌ای در  وظایف محوله ایجاد نشود و واحدها بتوانند در راستای رسالت اصلی‌شان دغدغه تولید داشته باشند، بنابراین لازم است از منابع مالی موجود حداکثر بهره‌برداری را داشته باشیم.

سلیم غفوری نیز با اشاره به حضور کوشا و مجدانه علیرضا نوروزی در مدت تصدی پست مدیر امور مالی این شبکه برای او در مسئولیت جدیدش آرزوی موفقیت کرد.

وی اضافه کرد: تلاش آقای نوروزی و همکارانشان در مدت همکاری با شبکه مستند ستودنی است و حضورشان در مجموعه پرس تی وی هم مثمرثمر خواهد بود.  

غفوری با خیر مقدم به احمد دهدشتی مقدم نیز بیان کرد: اکنون بزرگ‌ترین دغدغه شبکه‌های سازمان صداوسیما موضوع تولید است و امیدواریم با حضور و پشتکار آقای دهدشتی کار مالی شبکه مستند بهتر از گذشته ادامه پیدا خواهد کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۷۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق

مجموعه مستند «بازی اختاپوس» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد فیاضی که پیشتر روی آنتن شبکه یک سیما رفته بود، از امشب ۸ اردیبهشت روی آنتن شبکه افق می‌رود.

این مستند با نگاهی متفاوت به موضوع شکل‌گیری رژیم صهیونیستی و عملیات طوفان الاقصی پرداخته که روایتی از جنایت‌های این رژیم از ابتدا تا امروز است.

«بازی اختاپوس» محصول مشترک مستند سیما و موسسه اندیشه شهید آوینی که در ۱۰ قسمت با صدای وحید رونقی تولید شده است.

این مجموعه مستند از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش و روز بعد ساعت ۷ بازپخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • «بازی اختاپوس» در شبکه افق
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • خطر فراموشی در کمین زندگی عشایری
  • حضور غرفه سیستان و بلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی تولید شد
  • تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند