Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در راس هیأتی متشکل از مدیران کل استان وکارشناسان مربوطه از پروژه های عمرانی فعال و غیرفعال شهرستان لنده بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، پیش از ظهر امروز، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در راس هیاتی متشکل مدیران کل حوزه عمرانی استان از پروژه های عمرانی شهرستان لنده بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

   

عزیز فیلی در این سفر از پروژه های عمرانی گلزار شهدای گمنام لنده، جاده لنده به دهدشت پاتاوه، مدرسه 6کلاسه مدم تنگ لنده، پل لنده به محور پاتاوه، اراضی کشاورزی دشت بن، مجتمع آبرسانی موگرمون، مجتمع تفریحی وگردشگری موگرمون بازدید و در جریان موارد مربوطه قرار گرفت.

 

 

پس از بازدید از پروژه های یاد شده معاون عمرانی استاندار ضمن شرکت در جلسه بررسی مشکلات عمرانی شهرستان و استماع گزارش مدیران دستگاههای اجرایی و عمرانی، دستورات لازم را صادر و خواستار تسریع در روند تکمیل پروژه ها شد.

 

 

گفتنی است این اولین سفر معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد به شهرستان های استان است که به دلیل عمق محرومیت های این شهرستان اولین سفر کاری وی به همراه بیش از15مدیرکل ، معاونین و کارشناسان ادارات مختلف به شهرستان لنده و با هدف بررسی دقیق و رفع موانع و مشکلات صورت گرفته است.

  ادامه تصاویر مربوطه به بازدید معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد از پروژه های شهرستان لنده را می توانید در زیر مشاهده نمایید:                                                                          

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۳۰۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرزده استاندار البرز از پروژه بزرگراه شمالی کرج

‌به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز ظهر پنج شنبه به صورت سرزده از پروژه بزرگراه شمالی کرج بازدید کرد تا در جریان روند پیشرفت آن قرار گیرد.

در ادامه بازدیدهای میدانی از پروژه‌ها، علاوه بر نظارت بر روند اجرا، موانع و موارد لازم احصا می‌شود و با حضور مسؤولان مربوطه در نشست‌های تخصصی مورد بررسی و چاره اندیشی قرار می‌گیرد.

بخشی از کمربند شمالی کرج در سفر رئیس جمهور به استان مورد بهره برداری قرار گرفت و روند تکمیل آن تسریع شد. استاندار البرز از پیمانکار پروژه‌ها خواست با اهتمام بیشتری نسبت به پیشبرد پروژه اقدام کنند.

کد خبر 6095194

دیگر خبرها

  • شدت و حجم باورنکردنی باران در کهگیلویه‌وبویراحمد | ویدئو
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد
  • بازدید سرزده استاندار البرز از پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • اولین گروه از عمره‌گزاران کهگیلویه‌وبویراحمد به سرزمین وحی