Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@08:12:19 GMT

مدیر جدید امور مالی شبکه مستند معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۳۱۲۱۷

مدیر جدید امور مالی شبکه مستند معرفی شد

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، مراسم تکریم علیرضا نوروزی مدیر سابق و معارفه احمد دهدشتی مقدم مدیر جدید امورمالی شبکه مستند چهارشنبه 20 دی با حضور مصطفی محسنی معاون ذیحساب و امور مالی رسانه ملی، بیژن بادزهره مدیر حسابداری، حقوق و دستمزد، سلیم غفوری مدیر و دیگر مدیران و کارمندان شبکه مستند برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه، مصطفی محسنی با قدردانی از زحمات علیرضا نوروزی در دوران تصدی مدیریت امورمالی شبکه مستند گفت: ایشان فردی کاربلد با پشتکاری ستودنی هستند و امیدوارم در شبکه «پرس تی وی» هم بتوانیم از تجارب خوب ایشان استفاده کنیم.

وی افزود: آقای دهدشتی هم از نیروهای زحمتکش و شناخته شده در بخش‌های مختلف سازمان هستند که جدیتشان مثال زدنی است، ایشان پیش‌ازاین در معاونت امور استان‌ها حضور مؤثری داشتند و امیدوارم در شبکه بی حاشیه و پربیننده «مستند» هم موفق عمل کنند.

معاون ذیحساب و امور مالی رسانه ملی با اشاره به مشکلات مالی صداوسیما در سال‌های اخیر گفت: در شرایط موجود تمام تلاش مجموعه مدیریتی سازمان این است که خللی و خدشه‌ای در وظایف محوله ایجاد نشود و واحدهای بتوانند در راستای رسالت اصلی‌شان دغدغه تولید داشته باشند، بنابراین لازم است از منابع مالی موجود حداکثر بهره‌برداری را داشته باشیم.

سلیم غفوری نیز با اشاره به حضور کوشا و مجدانه علیرضا نوروزی در مدت تصدی پست مدیر امور مالی این شبکه برای او در مسئولیت جدیدش آرزوی موفقیت کرد.

وی اضافه کرد: تلاش آقای نوروزی و همکارانشان در مدت همکاری با شبکه مستند ستودنی است و حضورشان در مجموعه «پرس تی وی» هم مثمر ثمر خواهد بود.

غفوری با خیر مقدم به احمد دهدشتی مقدم نیز گفت: اکنون بزرگ‌ترین دغدغه شبکه‌های سازمان صداوسیما موضوع «تولید» است؛ انشالله با حضور و پشتکار آقای دهدشتی کار مالی شبکه مستند بهتر از گذشته ادامه پیدا خواهد کرد.

در این جلسه همچنین نوروزی از تجربه خوب همکاری با شبکه مستند سخن گفت و دهدشتی مقدم از اعتماد آقایان محسنی و غفوری برای سپردن این مسئولیت به او قدردانی و برای بهبود فعالیت‌ها در آینده ابراز امیدواری کرد.

501

مستند علیرضا نوروزی شبکه مستند

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۳۱۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» از شبکه دو سیما

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه  خبرگزاری علم و فناوری آنا، مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» که به کارگردانی جواد موگویی تهیه شده است، چهارشنبه ۵ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۴:۱۵ روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

این مستند به ابعاد جدیدی از ماجرای تسخیر لانه جاسوسی، نحوه افشای اسناد می‌پردازد، و سعی می‌کند به چرایی بمباران هلیکوپتر‌های باقی مانده از نیرو‌های مهاجم آمریکایی در صحرای طبس در گفتگو با خلبان آمریکایی بپردازد. این مستند روایتی متفاوت از شکست عملیات نظامی آمریکا در صحرای طبس، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران و نحوه شهادت شهید «محمد منتظرقائم» است.

پس از تسلط «دانشجویان پیرو خط امام» بر لانۀ جاسوسی، آمریکا نیروهایش را در عملیاتی موسوم به «پنجۀ عقاب»، به ایران اعزام کرد. بااین‌حال، طوفان شن در طبس باعث شد تا این برنامه نقش‌برآب شود و نیرو‌های آمریکایی در طبس زمین‌گیر شوند. اصرار رئیس‌جمهور مخلوعِ ایران برای بمباران طبس و تلاش نیرو‌های سپاه پاسداران برای دستیابی به اسناد داخل هواپیماها، معما‌هایی را به‌وجودآورده است که این مستند درپی رمزگشایی از آنهاست.

مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» چهارشنبه ۵ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۴:۱۵ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر‌های پشت صحنه، هفتم اردیبهشت
  • «دیدار در سنگلج» محصول شبکه مستند
  • خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت
  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • روایت عشق و فلسفه در شبکه چهار
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می‌شود
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • پخش مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» از شبکه دو سیما