Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این عکس سه هواپیمای بدون سرنشین دیده می‌شود که با چند تخته سه لا، سیم‌های چسبیده شده به نوار و پلی‌اتیلن سبز سر هم شده است.

خبرگزاری ایسنا: وزارت دفاع روسیه عکسی از پهپادهای مورد استفاده توسط تروریست ها در پایگاه‌های روسیه در حمیمیم و طرطوس را منتشرکرد.

به گزارش ریانووستی، در این عکس سه هواپیمای بدون سرنشین دیده می‌شود که با چند تخته سه لا، سیم‌های چسبیده شده به نوار و پلی‌اتیلن سبز سر هم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزارت دفاع روسیه تاکید کرد، در تلاش تروریست‌ها برای حمله به پایگاه نظامی روسیه در سوریه هیچگونه خسارت جانی و مالی وارد نشده است.

 


در شب ششم ماه ژانویه تلاش تروریست‌های تکفیری با استفاده از پهپاد برای حمله به پایگاه هوایی حمیمیم و بندر طرطوس، با شکست روبرو شد.
وزارت دفاع روسیه تاکید کرده است که تنها کشورهای پیشرفته با تکنولوژی بالا امکان دسترسی به چنین فن آوری را دارند، با این حال پنتاگون در پاسخ به مقامات روسی گفته است که چنین دستگاه‌هایی به راحتی در بازار آزاد در دسترس است!
کرملین همچنین اطمینان داده است که پایگاه‌های نظامی روسیه تمامی امکانات لازم برای مقابله با هر نوع حمله تروریستی را دارند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۳۱۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز بمب افکن‌های روسی در نزدیکی مرز آمریکا

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روسیاالیوم، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که دو فروند بمب‌افکن راهبردی «توپولوف -۹۵» با قابلیت حمل کلاهک‌های اتمی، ۱۱ ساعت بر فراز آب‌های نزدیک آلاسکا و مرز آمریکا پرواز کردند.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: که دو بمب افکن راهبردی روسیه بر فراز آب‌های بی طرف در دریای برینگ در نزدیکی ساحل غربی آلاسکا اقدام به گشت زنی هوایی کردند.

همچنین وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که یک جنگنده سوخو نیز این بمب افکن‌ها را همراهی کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پرواز بمب افکن‌های روسی در نزدیکی مرز آمریکا
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیرو‌های روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیروهای روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • آیا نفوذ روسیه در قفقاز جنوبی کاهش یافته است؟
  • نظامیان آمریکا و روسیه در نیجر در پایگاهی واحد مستقر هستند
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • روسیه: ارتش اوکراین ۹۳۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه
  • عملیات ارتش روسیه در مقر فرماندهی نیروهای اوکراینی
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه