Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهلی نو - ایرنا - پلیس ایالت جامو و کشمیر که تحت کنترل هند اداره می شود، چهار بازیکن کریکت را به اتهام خواندن سرود ملی پاکستان در منطقه ای در شمال کشمیر بازداشت کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از «ایندیا تایمز» در روز چهارشنبه، بازداشت این افراد پس از انتشار یک فیلم چند دقیقه ای در رسانه های اجتماعی هند مبنی بر حضور دو تیم کریکت در کشمیر هند با لباس های سفید و سبز در زمین در حالی که سرود ملی پاکستان در حال پخش بود، اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یک مقام پلیس جامو و کشمیر گفت: پس از انتشار این ویدئو، پلیس بلافاصله محل ضبط آن را در منطقه باندیپورا واقع در شمال کشمیر شناسایی کرد و علیه این دو تیم کریکت اقدام قانونی انجام داد. تاکنون 4 نفر نیز در این ارتباط بازداشت شده اند.
پس از قتل برهان مظفر وانی فرمانده حزب المجاهدین در هشتم جولای سال 2016 در کشمیر و آغاز دور جدید درگیری میان پلیس و معترضان، پخش سرود ملی پاکستان و حمایت از اسلام آباد در میان جوانان کشمیری افزایش یافته است.
در ماه آوریل سال 2017 نیز پلیس جامو وکشمیر چندین بازیکن کریکت در کشمیر را به اتهام پوشیدن لباس تیم ملی کریکت پاکستان و همچنین خواندن سرود ملی این کشور بازداشت کرد.
همچنین سرود ملی پاکستان در یک جشنواره موسیقی سنتی ایالت جامو و کشمیر که سال گذشته برگزار شد، توسط هنرمندان کشمیری به اجرا درآمد.
بازی کریکت محبوب ترین ورزش در هند و پاکستان است و به دلیل رقابت های شدید دو کشور، این ورزش گاه رنگ سیاسی به خود می گیرد.
آساق**267*شبس*1613*وحیده دینداری*انتشار دهنده: عبدالله غفاری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۳۳۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا + فیلم

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، بازداشت عجیب این دانشجوی معترض توسط پلیس آمریکا در محوطه دانشگاه جورجیا را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

کد خبر 847610 منبع: ایسنا برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو اسرائیل خبر ویژه ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • بازداشت فامیل شمخانی به اتهام رشوه ؟
  • مزیت خرید کتاب الکترونیک چیست؟
  • نحوه عجیب بازداشت دانشجوی معترض توسط پلیس آمریکا + فیلم
  • گمانه‌زنی تایمز درباره بازداشت سران تل‌آویو به اتهام جنایت جنگی
  • بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا + فیلم
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا
  • آزادی ۶۳ پناهجوی افغان از بازداشت پلیس در پاکستان
  • ببینید | من یک استاد دانشگاهم!