Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزشگاه رانندگی مهر از تاسیس آموزشگاه رانندگی موتور سیلکت به زودی در ورزقان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  علی قربانزاده مدیر آموزشگاه رانندگی مهر ورزقان در گفت گو با آوای ورزقان اظهار کرد: درطول دو سال فعالیت این آموزشگاه  ۶۳۰ نفر موفق به کسب گواهی رانندگی پایه ۳ شدند.

 

وی  افزود: با توجه به درخواست و نیاز شدید مردم ورزقان و خاروانا تلاش داریم مجوز آموزشگاه رانندگی موتور سیکلت را هم  برای شهرستان بگیریم که اقدامات اولیه انجام شده و در مراحل نهایی مجوز هستیم و به زودی در شهرستان دایر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 مدیر آموزشگاه رانندگی مهر گفت: فعالیت آموزشگاه رانندگی پایه دو در شهرستان ورزقان نسبت به جمعیت آن منتفی شده است ، گرفتن مجوز برای آموزشگاه جدید حمایت مسولان شهرستان را لازم دارد که متاسفانه تاکنون حمایتی صورت نگرفته است.

 

گفتنی است تنها آموزشگاه رانندگی شهرستان ورزقان از مجهزترین آموزشگاها در سطح استان  آذربایجان شرقی محسوب می شود و تعداد کارکنان این مجموعه ۲۰ نفر می باشد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۳۳۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیر کولر‌های گازی مدارس شهرستان میناب

غلامحسن ناصری معاون پشتیبانی و تجهیز مدارس آموزش و پرورش سندرک گفت: شرکت نفت ستاره خلیج فارس با اعزام اکیپ مهندسی و تاسیسات در راستای ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی ۱۲۰ دستگاه کولر گازی مدارس شبانه روزی بخش سندرک را تعمیر کرد.

وی گفت: این تیم بمدت ۴ روز اقدام به تعویض موتور، گاز زنی، تعویض قطعات، تعمیر و سرویس مدارس شبانه روزی دخترانه کادردانش الزهرا، شبانه روزی کوثر و آموزشگاه متوسطه اول ام البنین شهر سندرک کردند.

ناصری افزود: این همکاری بعد از اسفند و در ایام سال جدید برای دیگر مدارس سطح بخش سندرک صورت می‌گیرد.

بخش سندرک بیش ۹۰ آموزشگاه و ۵ هزار دانش آموز در مقاطع تحصیلی مختلف دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • طرح بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث برای موتور سیکلت ها تمدید خواهد شد؟
  • خودرو حامل بار قاچاق توقیف شد/واژگونی موتور سیکلت راکب را به کام مرگ کشاند 
  • طرح بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث برای موتور سیکلت‌ها تمدید خواهد شد؟
  • یک کشته و یک مصدوم بر اثر برخورد دو دستگاه موتور سیکلت
  • نظارت جدی بر غذاخوری‌های مازندران در ماه رمضان
  • تعمیر کولر‌های گازی مدارس شهرستان میناب
  • تاسیس داروخانه در ملک مسکونی چه شرایطی دارد؟
  • انتقال بار ترافیکی بزرگراه شیراز - اصفهان به آزادراه تازه تاسیس
  • انتقال بار ترافیکی بزرگراه شیراز اصفهان به آزادراه تازه تاسیس
  • انتقال بار ترافیکی بزرگراه شیراز اصفهان با آزادراه تازه تاسیس