Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند؛ پرورش شتر مرغ در شهرستان هیرمند یکی از مهمترین فعالیت‌های کارآفرینان در عرصه اقتصاد مقاومتی است، از این رو پرورش شترمرغ را می‌توان به عنوان آغازی برای فعالیت‌های خودکفایی محسوب کرد.

در همین راستا شرکت مکران ساحل آرامش شهرستان هیرمند در نظر دارد تا به متقاضیان پرورش شترمرغ در این شهرستان جوجه رایگان اهداء کند و با اهدای تغذیه رایگان شتر مرغ سعی در تشویق کارآفرینان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آرش سنجرانی نماینده شرکت مکران ساحل آرامش در گفت و گو با پایگاه خبری ندای هیرمند گفت: متاقاضیان می‌توانند جهت تشکیل پرونده و انجام مراحل تحویل جوجه شتر مرغ به نماینده شرکت واقع در شهر‌های خود مراجعه کنند.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده و بازدید ناظرین شرکت از مزرعه پرورش شترمرغ، کارآفرین به بانک انصار جهت دریافت وام ۷ میلیون تومانی معرفی می‌شود، و پس از گذشت ۶۰ روز ۲۰ قطعه جوجه شترمرغ تحویل آنان می‌شود.

سنجرانی تصریح کرد: کارآفرین، جوجه تحویلی را باید به مدت ۶ ماه در مزرعه به مرحله رشد برساند و در نهایت این شرکت تمامی پرندگان را به قیمت ۱۲ میلیون تومان از کارآفرین خریداری می‌کند.

وی ادامه داد: آموزش‌های نگهداری شترمرغ و غذای این پرنده به طور رایگان در این ۶ ماه به کارآفرین تحویل داده می‌شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۰۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاون آموزشی دانشگاه ارومیه و نماینده سازمان سنجش در آذربایجان غربی گفت: آزمون  سراسری در روزهای  ۶ و ۷ اردیبهشت ماه سال جاری با شرکت ۵۲ هزار نفر داوطلب در استان  ، همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

چهرگانی  افزود: در روز نخست ۲۵ هزارو ۷۰۰ داوطلب در  رشته علوم تجربی به رقابت خواهند پرداخت .

 کنکور هنر و زبان‌های خارجی نیز عصر امروز با حضور ۲ هزارو ۵۰۰  داوطلب برگزار می‌شود.

 

نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی در حال برگزاری است.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعدازظهر) آغاز می‌شود و دربِ حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند
  • یک آزمایش جالب زیر آب : شکستن تخم شترمرغ کف دریا (فیلم)
  • مقررات‌زدایی در نزدیکی کارآفرین‌ها / قانون هست اجرا خیر
  • مقررات‌زدایی در نزدیکی کارآفرین‌ها / قانون هست اجرای خیر
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • آغاز مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی
  • انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم