Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمهور صبح پنجشنبه در مراسم اولین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور یافت.

ایران آنلاین / رییس جمهور صبح پنجشنبه در مراسم اولین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ، دکتر حسن روحانی، رییس جمهور صبح پنجشنبه در مراسم اولین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این مراسم که با حضور معاون اول رییس جمهور، وزرا و اعضای دولت، مقامات و مسوولان عالی رتبه کشوری و لشکری، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در مدرسه عالی شهید مطهری تهران برگزار شد، ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی را گرامی داشت.

محمود واعظی و محمود حجتی نیز همراه رییس جمهور در این مراسم حضور یافتند./ 

--- ---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۰۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور رئیس جمهور


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور، روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

به گفته وزیر ورزش قرار است در این مراسم ۲۳۰ میلیارد تومان در قالب پاداش به مدال‌آوران اهدا شود.

دیگر خبرها

  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟