Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-05@17:27:08 GMT

اجرای بدون تغییر طرح زوج و فرد در سال ۹۷

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۴۱۷۰۴

اجرای بدون تغییر طرح زوج و فرد در سال ۹۷

شهر > شهری - همشهری آنلاین:
رییس پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای بدون تغییر طرح زوج و فرد در سال آینده در سطح تهران خبر داد و گفت: مسئله‌ای که اکنون داریم روی آن کار می‌کنیم، بحث نحوه پرداخت است که حتماً به نفع مردم خواهد بود.

به گزارش ایسنا، سردار محمدرضا مهماندار، درباره نحوه اجرای طرح زوج و فرد و طرح ترافیک در سال 1397 گفت: در دو سه هفته‌ اخیر که بحث طرح ترافیک و زوج و فرد و تغییرات آن مطرح شد، ذهن خیلی از همشهریان مشوش شد و نگران شدند که چه اتفاقی قرار است رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اطمینان خاطر را به شهروندان می‌دهم که همه دستگاه‌های مسئول اعم از پلیس، شهرداری، وزارت کشور، مهم‌ترین دغدغه‌شان آسایش مردم است و نباید هیچ طرحی، اجرا شود که به مردم فشار مضاعفی بیاورد یا دغدغه‌ای را به دغدغه‌های آن‌ها اضافه کند. دلیل این همه کار کارشناسی و طولانی شدن موضوع هم رفع همین نگرانی‌ها و دغدغه‌هاست.

وی با بیان اینکه هنوز هیچ چیزی نهایی نشده است، گفت: روی این طرح کار کارشناسی انجام می‌دهیم. تا کنون اجرای این طرح در حوزه زوج و فرد منتفی شده است و در سال 1397 هم مانند سال جاری این طرح بدون هیچ گونه تغییری اجرا خواهد شد. ما چند شرط گذاشتیم و الزاماتی را برای اجرای این طرح مطرح کردیم. البته همه دست اندرکاران نیز نگران بودند که باید الزاماتی رعایت شود.

در همین زمینه: مراقب بافت مسکونی شهر در طرح ترافیک جدید باشیم پلیس نظر مساعدی درباره طرح ترافیک جدید ندارد ثبت‌نام برای دریافت آرم طرح ترافیک سال ۱۳۹۷ انجام نمی‌شود مطهری: طرح جدید شهرداری برای محدوده طرح ترافیک دقیق و عادلانه است جزئیات طرح ترافیکی جدید ابعادی جدید از حذف طرح ترافیک و نحوه اجرای آن حذف طرح ترافیک سالانه در سال ۹۷ اجرا نمی‌شود نماینده تهران در مجلس: حذف سالیانه طرح ترافیک در حد یک ایده است سرنوشت صدور آرم طرح ترافیک سالیانه احتمال لغو صدور آرم سالانه طرح ترافیک

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۱۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی، در سال ۱۴۰۲ با ورود دستگاه قضایی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دکتر ناصر عتباتی با اعلام این خبر بیان داشت: در سال ۱۴۰۲ دستگاه قضایی استان در راستای صیانت از اراضی ملی و طبیعی، با اقدامات خود از بیش از ۲۱۰۰ هکتار از اراضی ملی که مورد تعرض و تصرف عده‌ای افراد سودجو قرار گرفته بود با اقدامات قانونی خود و پای کار آوردن ادارات متولی رفع تصرف نمود.
عتباتی ادامه داد: اقدامات قانونی که در این خصوص صورت گرفت شامل رفع تصرف بیش از ۳۴۹ هکتار در اجرای تبصره ماده ۵۵ و بدون ارجاع به محاکم، قلع و قم ۱۸۲ فقره در مساحتی بالغ بر ۱۵۹ هکتار، اجرای احکام خلع ید در ۱۱۳۷ فقره به مساحت بیش از ۱۲۴۷ هکتار بود.
رئیس کل دادگستری استان همچنین به اقدامات صیانتی در مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغ‌ها در سال ۱۴۰۲ نیز پرداخت و گفت: دستگاه قضایی استان در سال گذشته به منظور مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغ‌ها با تشکیل قرارگاه پیشگیری از تغییر کاربری غیر مجاز اراضی در استان و شهرستان‌ها با محوریت سازمان جهادکشاورزی استان، ۲۶۸۶ مورد تغییر کاربری غیر مجاز در سطح استان به مساحت بیش از ۸۲ هکتار را شناسایی و در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها به تعداد ۸۰۲ مورد به مساحت بیش از ۱۵ هکتار و اجرای احکام قطعی محاکم کیفری به تعداد ۲۱۳ مورد به مساحت بیش از ۶ هکتار با تعداد ۱۰۱۵ مورد قلع و قمع مستحدثات از تغییر کاربری در این اراضی ممانعت به عمل آمد.
مقام ارشد قضایی استان همچنین به رفع تصرفات غیر مجاز اراضی ساحلی، بستر و حریم رودخانه‌ها و انهار طبیعی هم اشاره و گفت: در سال ۱۴۰۲ از بیش از ۶۵ هکتار از تصرفات غیر مجاز اراضی ساحلی، بستر و حریم رودخانه‌ها و انهار طبیعی استان نیز رفع تصرف به عمل آمده است.

دیگر خبرها

  • آرامش نسبی بازار طلا و سکه امروز در رشت در مقایسه با هفته گذشته
  • رفع تصرف بیش از ۲ هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • رفع تصرف بیش از دو هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی در استان آذربایجان غربی
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی، در سال ۱۴۰۲ با ورود دستگاه قضایی آذربایجان غربی
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • گشایش گره ترافیکی خوی
  • طرح ترافیک تهران عجالتا تغییر نمی کند
  • طرح ترافیک امسال تغییر نمی کند
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده