Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@00:20:27 GMT

معاونان جدید رییس دانشگاه تبریز منصوب شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۴۳۰۲۰

معاونان جدید رییس دانشگاه تبریز منصوب شدند


رییس دانشگاه تبریز، طی احکامی معاونان جدید پشتیبانی و توسعه منابع، آموزشی و تحصیلات تکمیلی و پژوهش و فناوری این دانشگاه را منصوب کرد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، محمدرضا پورمحمدی به استناد ماده 5 آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها، با صدور احکامی "حمیدرضا قاسم زاده" را به سمت قائم مقام رییس و معاون پشتیبانی و توسعه منابع"، "علی حسین‌زاده دلیر" را به سمت معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی" و "اصغر عسگری "را به سمت معاون پژوهش و فناوری دانشگاه" منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
حمیدرضا قاسم زاده ، استاد تمام گروه آموزشی مهندسی ماشین آلات کشاورزی دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز بوده و چاپ بیش از65 مقاله در مجلات ISI و علمی پژوهشی، ارائه بیش از 20 مقاله در همایش های ملی و بین المللی، تالیف 4 جلد کتاب، 3 ثبت اختراع را در کارنامه خود دارد؛ دریافت جایزه بین المللی ORS انگلستان، عضو انجمن مهندسان کشاورزی و زیستی آمریکا و سردبیری و عضویت در مجلات مختلف علمی از دیگر کارهای علمی وی است. همچنین معاون پشتیبانی و توسعه منابع ( 2 دوره)، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز، عضو هیات مدیره و مدیرعامل کارخانه بنیان دیزل و مدیرعامل و عضو هیات مدیره مرکز تحقیقات صنایع سنگین از جمله سوابق اجرایی حمیدرضا قاسم‌زاده است.
 
علی حسین زاده دلیر نیز استاد تمام گروه آموزشی مهندسی آبیاری دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز بوده و چاپ بیش از 100 مقاله در مجلات ISI و علمی پژوهشی و در همایش های ملی و بین المللی، تالیف 2 جلد کتاب، اجرای 3  طرح پژوهشی از فعالیت های علمی اوست؛ معاون پشتیبانی و توسعه منابع ، رییس دانشکده کشاورزی، مدیر امور خدمات آموزشی، معاون آموزشی و معاون اداری مالی در دانشگاه تبریز و دانشگاه محقق اردبیلی از جمله سوابق اجرایی وی است.
 
اصغر عسگری نیز استاد تمام گروه آموزشی حالت جامد و الکترونیک پژوهشکده فیزیک کاربردی و تحقیقات ستاره‌شناسی دانشگاه تبریز بوده و چاپ بیش از100 مقاله در مجلات ISI و علمی پژوهشی، ارائه بیش از 150 مقاله در همایش های ملی و بین المللی، اجرای 28 طرح پژوهشی (چهار مورد خارج از کشور و شش مورد خارج از دانشگاه) از فعالیت های علمی اوست. استاد تمام دانشگاه استرالیای غربی و عضویت در انجمن نانو تکنولوژی استرالیا، انجمن فیزیک آمریکا و ایران و رییس پژوهشکده فیزیک کاربردی و تحقیقات ستاره شناسی، رییس مرکز تحقیقات علوم پایه، مدیر گروه فوتونیک، مدیر برنامه ریزی و توسعه آموزشی دانشگاه تبریز و دبیر شبکه نانو فناوری استان از جمله سوابق علمی و  اجرایی وی است.
 
گفتنی است، رییس دانشگاه تبریز طی احکام جداگانه‌ای از زحمات "محمد مقدم واحد، معاون سابق پژوهش و فناوری" و "محمدتقی اعلمی، معاون سابق آموزشی و تحصیلات تکمیلی" در زمان تصدی قدردانی کرد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۳۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جدید کمیته تخصصی هواشناسی و علوم جوی آیورا منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای توسعه همکاری‌های علمی و پژوهشی این پژوهشگاه با سازمان‌های بین‌المللی منطقه‌ای، محمود مولی‌نژاد رئیس مرکز منطقه‌ای علوم و فناوری کشورهای حاشیه اقیانوس هند موسوم به IORAG، در حکمی مهدی رهنما "رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور" را به سمت "رئیس کمیته تخصصی هواشناسی و علوم جوی کارگروه آکادمیک اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند (IORA)" منصوب کرد.

از سمت‌های بین‌المللی مهدی رهنما رئیس این پژوهشگاه در سازمان‌های بین‌المللی می‌توان به عضویت در تیم کارشناسی فهرست سازی رخدادهای مخاطره‌آمیز وضع هوا، آب، اقلیم و محیط زیست (ET-CHE) سازمان هواشناسی جهانی (WMO) و همچنین عضویت در تیم کارشناسی کاهش خطر بلایا (ET-DRR) کارگروه خدمات اتحادیه منطقه‌ای II (محدوده آسیا) سازمان هواشناسی جهانی (WMO RA II WG-S) اشاره نمود.

در همین راستا در ماه مارس ۲۰۲۱ میلادی ایان لیسک "رئیس کمیسیون هوا، اقلیم، آب، دریا و کاربردها و خدمات محیطی مرتبط سازمان هواشناسی جهانی" موسوم به SERCOM با صدور تقدیرنامه‌ای از مشارکت ارزشمند وی به عنوان کارشناس فعال در کار این کمیسیون طی آوریل ۲۰۲۰ تا مارس ۲۰۲۴ میلادی تقدیر به عمل آورد.

شایان ذکر است، اتحادیه همکاری‌های منطقه‌ای حاشیه اقیانوس هند موسوم به IORA با عضویت ۲۳ کشور از سه قاره آسیا، آفریقا و اقیانوسیه در سال ۱۹۹۷ با اهداف آزاد سازی تجاری، تقویت همکاری‌های آموزشی، تکنولوژیکی و ایجاد تسهیلات تجاری و سرمایه گذاری به منظور تقویت روابط تجاری و اقتصادی بین کشورهای عضو در مقر کشور موریس پایه گذاری شده است.

گروه آکادمیک اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند (IORAG) از ارکان و ساختار مهم و تخصصی این سازمان بین‌المللی می‌باشد که متشکل از افراد دانشگاهی و نمایندگان بخش‌های آموزشی و پژوهشی است که با هدف تقویت کار تحقیقاتی در بین اعضا شکل گرفته است.

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران مسئولیت پیگیری و اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های این گروه را بر عهده دارد.

از مهم‌ترین پروژه‌های این گروه می‌توان به مطالعه منابع آلودگی اقیانوس هند، توسعه مدیریت آموزشی، انتقال تکنولوژی، کاهش بلایای طبیعی، مدیریت مناطق ساحلی و پیگیری نتایج نشست تبادل دانشگاهی اشاره نمود.

کد خبر 6086601

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • آغاز به کار نشست معاونان وزرای خارجه بریکس با محوریت بررسی تحولات منطقه
  • رییس دانشگاه شاهد : باید بورسیه دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت را در دستور کار خود قرار دهیم/ سال گذشته ۵۰ دانشجو از کشورهای مقاومت را بورسیه کردیم
  • تاسیس رشته‌های جدید ‌ متناسب با ظرفیت‌های هرمزگان در دستور کار است
  • حجت‌الاسلام طهماسبی رییس کل دادگستری استان یزد شد
  • برگزاری دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود
  • رییس جدید کمیته تخصصی هواشناسی و علوم جوی آیورا منصوب شد
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما