Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری خراسان‌رضوی گفت: طرح آمایش مرحله ۱۲ آغاز شده تاکنون ۱۲۷ هزار نفر از این اتباع خارجی به دفاتر کفالت مراجعه کرده و اطلاعات آنان به صورت کامل دریافت شده است. ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵ استانها خراسان رضوی نظرات

محمد عجمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: در حال حاضر حدود 84 درصد اتباع خارجی مقیم این استان در صف اخذ کارت آمایش در مرحله دوازدهم بوده و اخذ این کارت آمایش توسط برخی دیگر نیز با موفقیت انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری خراسان‌رضوی با اشاره به آغاز طرح آمایش مرحله 12 از اول آبان‌ماه و ارائه به 120 هزار نفر از آنها، گفت: میزان  اتباع خارجی مراجعه کننده دفاتر کفالت به تاکنون 127 هزار نفر است که این میزان در سال 95 برای 120 هزار نفر از اتباع خارجی کارت آمایش دریافت کرده‌ بودند.

عجمی خاطرنشان کرد: نه تنها اشخاص دارای کارت آمایش مرحله یازدهم، بلکه دارندگان کارت دهم که در بخش یازدهم حضور نداشتند نیز برای مراجعه و انجام مراحل طرح آمایش مرحله دوازدهم رجوع کرده‌اند.

عجمی با اشاره به نوبت‌دهی اشخاص تا 22 دی‌ماه با مراجعه به دفاتر کفالت و صدور تمامی کارت‌ها تا 30 دی‌ماه، تصریح کرد: این فرصت نوبت‌دهی به این افراد به هیچ وجه قابل تمدید نیست.

انتهای پیام/

R41347/P1336/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۳۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع

 یوسف شعبانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان بیان اینکه به کارگیری اتباع خارجی در همدان ممنوع است، افزود: سال گذشته ۵۰۰ اشتغال غیرقانونی با ۹۰ میلیارد ریال جریمه کشف و به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه همدان استان ممنوعه در بکارگیری کارگران اتباع خارجی است، گفت: در حال حاضر حدوداً ۷۰ شاغل اتباع خارجی به منظور انتقال تکنولوژی و دانش در استان به طور قانونی مشغول هستند.

گفتنی است استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه‌وبویراحمد، گیلان، مازندران، سیستان‌وبلوچستان، هرمزگان و همدان به طور کامل اقامت اتباع در آنها ممنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • توزیع دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری به اتباع
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • خبر‌های کوتاه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شهرستان‌ های خراسان رضوی
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع