Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قاسم رحیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل صبح امروز در جلسه بررسی عملکرد هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف در حوزه اداره کار اظهار داشت: تعداد دادخواست‌های واصله به این اداره کل در سه ماهه سوم امسال در مقایسه با سه ماهه دوم 6 درصد کاهش یافته که از تعداد دادخواست‌های واصله یک هزار و 363 پرونده در هیئت‌های تشخیص ادارات شهرستان‌های تابعه رسیدگی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در رسیدگی به این دادخواست‌ها تعداد  یک هزار و 212 رای مربوط به هیئت‌های تشخیص بوده و 53 درصد آرا با تعداد 642 رای منجر به صدور آرای سازشی شده است که در مقایسه با سه ماهه دوم امسال آرای سازشی هیئت‌های تشخیص 12 درصد افزایش یافته است و تعداد 570 رای نیز مربوط به سایر آرا و تصمیمات است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: در همین مدت تعداد 442 پرونده به هیئت حل اختلاف ارسال شده و 27 درصد آرای صادره به تعداد 83 رای منجر به آرای سازشی شده است که در مقایسه با سه ماهه دوم امسال آرای سازشی هیئت حل اختلاف چهار درصد افزایش یافته است.

رحیمی تصریح کرد: باید تمامی تلاش هیئت تشخیص و هیئت حل اختلاف بر این باشد تا پرونده‌های ورودی به این هیئت‌ها منجر به صلح و سزش شده و در این زمینه اقدام کنند تا بتوانیم زمینه ساز حل مشکلات این پرونده‌ها بدون ارجاع به مراحل و مبادی بعدی باشیم.

وی با تاکید بر ارتقای کیفی خدمات‌رسانی به مردم بیان کرد:‌ هر چه مدیران و کارکنان تعامل و هماهنگی بیشتری با شهروندان داشته باشند تسهیل خدمت‌رسانی به مردم نیز در حوزه اداری بیشتر خواهد شد و روند پیشرفت خدمت‌رسانی مطلوب‌تر می‌شود و مدیران سازمانی در چهار چوب قانون حقوق شهروندی باید به نحوی عمل کنند که خدمت‌رسانی به شهروندان و ارباب رجوع شایسته و مطلوب باشد و اطلاع‌رسانی و راهنمایی دقیق از طرف مدیران و مسئولان اداره کل به ارباب رجوع ارائه شود تا حقی از کسی پایمال نشود.

 

انتهای پیام/ع

۵۳ درصد پرونده‌های کارگری در اردبیل منجر به سازش شده است

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۴۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد

احمدرضا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۱۴۲۸ واحد صنفی این شهرستان پارسال بازرسی شد که از این تعداد واحد صنفی ۱۱۸۳ واحد نانوایی‌های سطح شهرستان بوده است.

وی با اشاره به اینکه ۶۱۰ فقره پرونده در این بازه زمانی به تعزیرات حکومتی ارسال شد، افزود: از این تعداد، ۳۳۲ مورد از تخلفات شامل گرانفروشی، درج نکردن قیمت، عدم صدور فاکتور، ارائه نکردن فاکتور خرید، تقلب و تداخل صنفی است.

مدیر جهاد کشاورزی خمین گفت: ۲۷۸ مورد از پرونده‌های متخلف مربوط به نانوایی‌های این شهرستان است.

جعفری ادامه داد: ۸۴۰ میلیون و ۳۶۱ هزار و ۲۳ ریال بر اثر تراکنش‌های مازاد توسط نانوایی‌ها دریافت شده به بیت‌المال بازگردانده شد.

وی گفت: همچنین با پیگیری‌های انجام شده سهمیه ١١مورد نانوایی که تعداد ۵۸۲ کیسه که کسر شده بود، اصلاح و بازگردانده شد و٣٠٠ کیسه نیز به عنوان سهمیه آرد ویژه ایام ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ بین نانوایان توزیع شد.

کد خبر 6096867

دیگر خبرها

  • کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی با آرای مراجع قضایی
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • مرمت خانه‌های تاریخی اردبیل امسال تعیین تکلیف می‌شود
  • ۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می کند
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • مردم ۷۰ درصد هزینه‌های آزمایشگاهی را از جیب پرداخت می‌کنند
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل