Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - ترکیب استقلال مقابل سایپا وابستگی زیادی به پژمان منتظری دارد. اگر پژمان بازی نکند، روزبه در همان دفاع قرار خواهد گرفت و یک هافبک دفاعی کنار امید ابراهیمی به بازی می‌رود. ولی در صورت بازی دادن به پژمان، روزبه چشمی به هافبک برمی‌گردد.

به گزارش وبسایت نود، با محرومیت سرور جپاروف از بازی با سایپا احتمالا فرشید اسماعیلی جانشین این بازیکن خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید ابراهیمی هم از عقب‌تر وظیفه بازیسازی را به عهده خواهد گرفت و با پاس‌های قطری برای استقلال موقعیت می‌سازد. در حال حاضر، امید تنها بازیکنی است که در غیاب جپاروف می‌تواند موتور محرک تیم باشد. در این صورت شفر باید یک هافبک دفاعی خوب در کنار ابراهیمی به بازی بفرستد که خیال تیم از بابت کارهای دفاعی جمع باشد و تمام تمرکز امید ابراهیمی به شکل دادن حملات تیم معطوف شود. و این یعنی اینکه احتمالا روزبه چشمی به پست تخصصی‌اش برمی‌گردد. در صورت بازگشت روزبه به پست هافبک دفاعی، شفر در خط دفاع هم دچار دگرگونی خواهد شد. از شانس خوب او، پژمان منتظری به میادین برگشت و در مسابقه با تراکتور هم حال و روز خوبی داشت. منتظری در این بازی هم به میدان می‌رود و احتمالا زوج مجید حسینی را تشکیل خواهد داد.

در صورت حضور چشمی در پست هافبک دفاعی، امید نورافکن برای بازی کردن باید دفاع چپ منتقل شود و جای زکی‌پور را بگیرد. وریا غفوری هم که این روزها در آمادگی بالایی به سر می‌برد، جدی‌ترین و محتمل‌ترین بازیکن برای حضور در خط راست دفاعی است. شجاعیان هم به فرم سابق برگشته و و یکی از بازیکنان تهاجمی استقلال خواهد بود. در کنار شجاعیان، فرشید اسماعیلی و محسن کریمی به بازی می‌روند و علی قربانی هم مهاجم تیم خواهد بود.

شماتیک احتمالی استقلال مقابل سایپا

 

14001

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۴۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، از ایرنا، امید ابراهیمی هافبک باتجربه فوتبال ایران، در ۳۷ سالگی نیز یکی از لژیونرهای موفق فوتبال ایران است. اگر به میزان دوندگی امید در این فصل از لیگ ستارگان قطر نگاهی بیندازید به این موضوع پی می‌برید که او چه تلاشی در خط میانی باشگاه الشمال انجام داده و تا چه حد، مهره تاثیرگذاری بوده است.

آمار و ارقام هم نشان می‌دهد او در زمره‌ی دونده‌ترین بازیکنان لیگ ستارگان قرار گرفته و در این بخش میان ۱۰ بازیکن برتر حضور دارد. پویا اسبقی، سرمربی ایرانی الشمال درباره‌ ابراهیمی می‌گوید:«امید به معنی واقعی یک فوتبالیست حرفه‌ای است. او قبل از همه وارد تمرین می‌شود و بعد از همه کمپ را ترک می‌کند. دوندگی بالای او در زمین هرگز با سن و سالش همخوانی ندارد. هر فردی اطلاعی از سن امید نداشته باشد، فکر می‌کند او ۲۰ ساله است.»

الشمال که فصول قبل مدام در رفت و آمد میان لیگ ستارگان و دسته‌ پایین‌تر بود، این فصل نتایج قابل قبولی به دست آورده و از هفته‌ها قبل بقای خود را در مسابقات مسجل کرده است. بدون شک یکی از دلایل وقوع این اتفاق، درخشش امید ابراهیمی است. همین موضوع سبب شده تا باشگاه الشمال از حالا علاقه‌مند به تمدید قرارداد با ابراهیمی باشد.

اسبقی، سرمربی الشمال در این باره می‌گوید: «دوست دارم تمام بازیکنان خارجی کنار ما بمانند، از جمله امید که رضایت کاملی از عملکرد او داریم. علاقه دارم امید یک فصل دیگر در الشمال باشد و به همین دلیل اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او همچنان به فعالیتش در لیگ ستارگان قطر ادامه خواهد داد.»

دیگر خبرها

  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • ترکیب احتمالی سپاهان در مصاف با استقلال
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • مویس در تشریح علت افت وست هم: ما دیگر رایس، بهترین هافبک کشور را در اختیار نداریم
  • پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)