Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دادگستری خراسان رضوی از برطرف شدن مشکل ۵۸ واحد تولیدی در استان خراسان رضوی خبر داد. ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶ استانها خراسان رضوی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سبزوار، امیر مرتضوی ظهر امروز در حاشیه افتتاح دهمین دفتر کمیسیون حمایت قضایی از تولید در شهرک صنعتی سبزوار اظهار داشت: این دفتر در راستای حمایت از صنعتگران تشکیل شده تا مشکلات این بخش در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دستورات رهبر معظم انقلاب در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی نصب‌العین دستگاه قضایی است افزود: در راستای حمایت از بخش تولید، دستورالعمل تشکیل ستاد اجرای سیاست‌های کلی قوه قضاییه صادر شده است.

معاون پیشگیری دادگستری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در این راستا دو برنامه درون‌سازمانی و برون‌سازمانی در دستور کار قرار دارد که بر این اساس، دادستان‌ها، مدیران تعزیرات حکومتی در این برنامه درون سازمانی فعالیت دارند.

مرتضوی عنوان کرد: در حوزه برنامه برون سازمانی نیز برنامه‌ریزی شد تا با مسئولان دولتی  و غیردولتی نشست‌هایی در راستای رونق بخش تولید  در سطح واحدهای صنعتی برگزار شود.

وی ادامه داد: تاکنون 116 بازدید توسط دفاتر قضایی مستقر در نواحی صنعتی، 19 بازدید توسط مقامات قضایی مورد بازدید قرار گرفت که در همین سه ماهه اخیر مشکل 58 واحد صنعتی حل شد.

معاون دادگستری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از دادستان‌ها و روسای دادگستری‌ها خواسته شده تا از تمام ظرفیت دستگاه قضایی برای حل مشکلات بخش صنعت و تولید استفاده شود.

مرتضوی یادآور شد: همچنین با همکاری رؤسای دادگستری و فرمانداران، واحدهای صنعتی تعطیل شده‌ای که دارای مشکل هستند، شناسایی و احصاء و تعیین تکلیف می‌شوند تا با همکاری و جذب سرمایه ‌گذاران و یا خود صاحبان صنایع در قالب  قراردادهایی  بتوان این واحدها را احیا کرد.دستگاه قضایی در کنار بخش صنعت و تولید قرار دارد و از این بخش حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/

R41347/P1486/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۴۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان درویشعلی حسن زاده مدیر کل صمت استان به مناسبت روز کارگر در بازدید از چند واحد تولیدی در علی آباد کتول گفت : ۲۳۰ واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در دست ساخت قرار دارد که تا پایان سال با حمایت همه جانبه یکصد واحد از این تعداد تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به مطالبات تولید کنندگان در بحث افزایش طرح توسعه واحدهای تولیدی افزود : این امر به طور جدی در دستور کار اداره صمت استان قرار دارد.

مدیر کل صمت استان افزود : سال گذشته ۳۵ واحد غیر فعال در سطح استان گلستان دوباره راه اندازی شد که برای بیش از ۴۸۰ نفر زمینه اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

 

 

دیگر خبرها

  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • تجلیل از ایثارگران کارآفرین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد