Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی گفت: زمینه توسعه بولینگ و بیلیارد در شهرستان‌های خراسان رضوی فراهم می‌شود. ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲ استانها خراسان رضوی نظرات

علیرضا دوانلو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس در حاشیه بازدید از دفتر این خبرگزاری در استان خراسان رضوی اظهار داشت: تا امروز 13 کمیته را در هیئت بولینگ و بیلیارد استان خراسان رضوی تشکیل داده‌ایم که شامل کمیته داوران و آموزش و مسابقات و بانوان و نظارت و شهرستان‌ها، کارگروه مشاوران و فنی و بسیج و فرهنگی است و به زودی نیز کمیته انضباطی هیئت بولینگ و بیلیارد استان راه‌اندازی می‌شود که در تعامل با اداره ورزش و جوانان استان خراسان رضوی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان خراسان رضوی ادامه داد: تعداد باشگاه‌های بدون مجوز ما زیاد بود و یکی از اقدامات زیرساختی ما ایجاد بانک اطلاعاتی در زمینه باشگاه‌ها و مربیان و داوران و تمامی قسمت‌های زیرمجموعه هیئت بود.

دوانلو تصریح کرد: سیاست ما تشویق باشگاه‌های فاقد مجوز بولینگ و بیلیارد استان برای دریافت مجوز و فعالیت در چارچوب قانون است و تخلفات آشکار باشگاه‌ها را رصد می‌کنیم و امیدواریم در این حوزه شاهد تخلف آشکاری نباشیم.

وی با اشاره به اینکه 84 باشگاه بولینگ و بیلیارد در مشهد فعال هستند بیان کرد: متاسفانه شهرستان‌های ما در این زمینه مغفول بودند و در این راستا کمیته‌ای ویژه شهرستان‌ها تشکیل دادیم؛ در حال حاضر در نیشابور و سبزوار و تربت حیدریه و بینالود و تعدادی دیگر از شهرستان‌های استان فعال هستیم.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: یکی از سیاست‌های جدی ما گسترش این ورزش در شهرستان‌ها است و نخستین همایش هم اندیشی هیئت بولینگ و بیلیارد استان را در شهرستان طرقبه و شاندیز برگزار کردیم. یکی دیگر از درخواست‌های جدی از بنده در ابتدای آغاز به کار، حضور و فعالیت بانوان در هیئت بود و امروز کمیته بانوان را داریم که 30 فرد آموزش دیده را دارد و 10 نفر نیز از نظر اجرایی و تصمیم گیری در این کمیته فعال هستند.

دوانلو ادامه داد: فعلاً مربیانی که پروانه‌شان منقضی شده را با مجوز ورزش و جوانان در همان باشگاه‌ها به فعالیتشان ادامه می‌دهند و در تلاش هستیم تا دوره مربیگری را سریع‌تر برگزار کنیم.

انتهای پیام/

R41347/P1486/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۵۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ترمینال بار هوایی در دستور کار در فرودگاه گناباد قرار گرفت

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی با بیان اینکه فعالیت های اقتصادی در فرودگاه گناباد آغاز شده است، گفت: احداث ترمینال بار هوایی نیز به منظور توسعه صادرات شهرستان در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان خراسان رضوی، محمود امانی بنی در نشستی با نمایندگان و فرماندار گناباد و جمعی از سرمایه گذاران این شهرستان، فرصت های سرمایه گذاری در فرودگاه شهدای گناباد را بررسی کرد.

مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی با بیان اینکه فعالیت های اقتصادی در فرودگاه گناباد آغاز شده است، اظهار داشت: به منظور بررسی راهکارهای اقتصادی سازی فرودگاه این شهرستان نیازمند تصمیمات کارشناسی از ناحیه سرمایه گذاران و کارشناسان حوزه اقتصادی و بازرگانی هستیم.

امانی بنی با بیان اینکه با توجه به امکانات و زیرساخت های لازم می تواند آموزش هوانوردی عمومی در این فرودگاه در دستور کار قرار گیرد، افزود: در همین راستا نیاز است ضمن بررسی دیگر فرصت های سرمایه گذاری جدید در این فرودگاه؛

به گفته مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی نشست با سرمایه گذاران فرصت مناسبی به منظور بررسی نقاط قوت و ضعف، منطقه جغرافیایی، چشم انداز آینده و همچنین سیاست گذاری های تعیین شده در حوزه آموزش هوانوردی، گردشگری سلامت و ظرفیت های فرودگاه شهدای گناباد است، تا در آینده سبب افزایش پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه و توسعه مراودات تجاری این شهرستان شود.

گفتنی است؛ فرودگاه شهدای گناباد با هزینه ای بالغ بر ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال و با مساحتی در حدود ۳۸۰ هکتار ساخته شده که ۲۷۰۰ متر باند و دارای عرض ۶۰ متری است و تا فرودگاه مشهد ۲۷۰ کیلومتر، تا فرودگاه سبزوار ۳۰۰ کیلومتر و تا فرودگاه بیرجند در استان خراسان جنوبی ۲۱۸ کیلومتر فاصله دارد.

به گفته مسئولان، راه اندازی فرودگاه شهدای گناباد، موجب توسعه کمی و کیفی همه بخش های این شهرستان اعم از اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شده و علاوه بر آن، بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت شهرستان های بجستان، تربت حیدریه، مه ولات، فیض آباد و دیگر شهرهای نزدیک به آن در خراسان رضوی و نیز شهرستان های فردوس، سرایان، خضری و دشت بیاض در شمال استان خراسان جنوبی از ظرفیت این فرودگاه برخوردار می شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب
  • آخرین وضعیت خسارت‌های توفان شب گذشته خراسان رضوی
  • زمینه برای آتش‌بس پایدار و حل مسئله در غزه فراهم است
  • زمینه برای آتش‌بس پایدار و حل مساله در غزه فراهم است
  • امیرعبداللهیان: زمینه برای آتش‌بس پایدار و حل مسأله در غزه فراهم است
  • خسارت طوفان به تاسیسات برق شهرستان‌های خراسان رضوی
  • احداث ترمینال بار هوایی در دستور کار در فرودگاه گناباد قرار گرفت
  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل از شکار دستگیر شد
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف