Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی گفت: زمینه توسعه بولینگ و بیلیارد در شهرستان‌های خراسان رضوی فراهم می‌شود. ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲ استانها خراسان رضوی نظرات

علیرضا دوانلو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس در حاشیه بازدید از دفتر این خبرگزاری در استان خراسان رضوی اظهار داشت: تا امروز 13 کمیته را در هیئت بولینگ و بیلیارد استان خراسان رضوی تشکیل داده‌ایم که شامل کمیته داوران و آموزش و مسابقات و بانوان و نظارت و شهرستان‌ها، کارگروه مشاوران و فنی و بسیج و فرهنگی است و به زودی نیز کمیته انضباطی هیئت بولینگ و بیلیارد استان راه‌اندازی می‌شود که در تعامل با اداره ورزش و جوانان استان خراسان رضوی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان خراسان رضوی ادامه داد: تعداد باشگاه‌های بدون مجوز ما زیاد بود و یکی از اقدامات زیرساختی ما ایجاد بانک اطلاعاتی در زمینه باشگاه‌ها و مربیان و داوران و تمامی قسمت‌های زیرمجموعه هیئت بود.

دوانلو تصریح کرد: سیاست ما تشویق باشگاه‌های فاقد مجوز بولینگ و بیلیارد استان برای دریافت مجوز و فعالیت در چارچوب قانون است و تخلفات آشکار باشگاه‌ها را رصد می‌کنیم و امیدواریم در این حوزه شاهد تخلف آشکاری نباشیم.

وی با اشاره به اینکه 84 باشگاه بولینگ و بیلیارد در مشهد فعال هستند بیان کرد: متاسفانه شهرستان‌های ما در این زمینه مغفول بودند و در این راستا کمیته‌ای ویژه شهرستان‌ها تشکیل دادیم؛ در حال حاضر در نیشابور و سبزوار و تربت حیدریه و بینالود و تعدادی دیگر از شهرستان‌های استان فعال هستیم.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: یکی از سیاست‌های جدی ما گسترش این ورزش در شهرستان‌ها است و نخستین همایش هم اندیشی هیئت بولینگ و بیلیارد استان را در شهرستان طرقبه و شاندیز برگزار کردیم. یکی دیگر از درخواست‌های جدی از بنده در ابتدای آغاز به کار، حضور و فعالیت بانوان در هیئت بود و امروز کمیته بانوان را داریم که 30 فرد آموزش دیده را دارد و 10 نفر نیز از نظر اجرایی و تصمیم گیری در این کمیته فعال هستند.

دوانلو ادامه داد: فعلاً مربیانی که پروانه‌شان منقضی شده را با مجوز ورزش و جوانان در همان باشگاه‌ها به فعالیتشان ادامه می‌دهند و در تلاش هستیم تا دوره مربیگری را سریع‌تر برگزار کنیم.

انتهای پیام/

R41347/P1486/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۵۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم

شهرستان مشهد در استان خراسان رضوی واقع شده است. هر ساله این شهرستان مذهبی به دلیل بارگاه مقدس امام هشتم شیعیان امام رضا (ع) میزبان گردشگران بسیاری است. یکی از مهم‌ترین مکان های دیدنی این شهر مقدس که انواع جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و تفریحی را در دل خود جای داده طرقبه است. در این منطقه خوش آب وهوا دشت گل‌های ارغوان وجود دارد که تا مسافت‌های طولانی چشم نوازی می‌کند.

در این روز‌های بهاری که اقصی نقاط کشور با باران همراه شده است، زیبایی این دشت نیز در یک روز بارانی دو چندان شده است.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: حسین ابراهیمی گنجه ای - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

سفری به یادماندنی به طبیعت روستای نیاکان در قالب تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کردند
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • ۱۰۰ هزار تن کالا از خراسان رضوی به پاکستان صادر شد
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز