Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه ایران در توییترخود نوشت: اتحادیه اروپا کاملا آگاه است که ادامه پایبندی ایران مشروط به پایبندی کامل ایالات متحده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران امروز پنج‌شنبه پس از دیدار با همتایان اروپایی‌ خود در بروکسل، در توییتر نوشت: «امروز در نشست بروکسل اجماع قدرتمندی بود که: ۱) ایران به برجام پایبند است، ۲) مردم ایران حق دارند از تمام منافع آن بهره‌مند شوند، ۳) هر اقدامی که برجام را تضعیف کنید غیرقابل قبول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

ظریف افزود: «اتحادیه اروپا کاملا آگاه است که ادامه پایبندی ایران مشروط به پایبندی کامل ایالات متحده است.»

گفتنی است امروز (پنج شنبه) در آستانه تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا درباره تمدید مجدد تعلیق تحریم‌های هسته‌ای ایران، وزیران خارجه ایران، انگلستان، فرانسه و آلمان امروز در نشستی مشترک با «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا شرکت کردند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۵۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان

پیترس اوستویس، رئیس بخش خاور میانه، آسیا و اقیانوسیه اتحادیه اروپا در سفر به ولایت هرات با حضور معاون مقام ولایت و رئیس نمایندگی وزارت خارجه با والی هرات دیدار کرد.

شیخ نور احمد اسلام جار، والی هرات در این دیدار بر لزوم همکاری این اتحادیه در بخش‌های کاهش تاثیرات اقلیمی، صنعتی شدن زراعت و مالداری، وصل کردن بانک‌های افغانستان به بانک‌های بین‌المللی و ایجاد سهولت‌ اخذ ویزا برای تاجران افغانستانی در بیرون از کشور تاکید نمود.

از سویی دیگر، مولوی مهاجر فراهی، معاون والی هرات ضمن استقبال از سفر هیئت اتحادیه اروپا به هرات، از همکاری‌های اتحادیه اروپا با افغانستان به خصوص ولایت هرات ابراز قدردانی نمود. 

پیترس اوستویس، رئیس بخش خاورمیانه، آسیا و اقیانوسیه اتحادیه اروپا، از ادامه کمک های اتحادیه اروپا به مردم افغانستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • هاله غریط استعفا داد + جزئیات
  • ناتو، قلدر ۷۵ساله
  • پکن: ایالات متحده مانع توسعه چین می‌شود
  • استعفای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه
  • ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان
  • ماکرون: دست‌نشانده آمریکا نیستیم
  • هشدار چین به آمریکا: بین تقابل و همکاری یکی را انتخاب کنید
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»
  • تحولات اوکراین| کاخ سفید: روند اوضاع به نفع کی‌یف نیست