Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا با انجام کارهای نیمه‌تمام و بعد از تمام مشغله‌های کاری و ذهنی، فرصتی را به تفریح و گشت‌ و گذار با خانواده و دوستان اختصاص دهیم.

به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آنها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهن‌ ما را فارغ از مسائل روزمره کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سینمایی آخر هفته

«پل خواب» اولین ساخته فیلم بلند اکتای براهنی به تهیه کنندگی جهانگیر کوثری که روزهای گذشته به نمایش درآمد، فرصت مناسبی است تا ایفای نقش ساعد سهیلی و هومن سیدی را در ژانر اجتماعی تماشا کنیم.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: شهاب در آستانه ازدواج با نامزدش است. شرایط اقتصادی و مالی او باعث می‌شود به اتفاق دوستش وارد یک معامله تجاری شود، اما در کمال ناباوری پول‌های خود را از دست می دهد و شرایط سختی بر زندگی او حاکم می‌شود. تا جایی که پول همراه با نزول قرض می‌گیرد و از پرداخت اقساط آن هم عاجز می‌شود. طلبکاران او را راحت نمی‌گذارند. پدرش که دبیر مدرسه است وارد ماجرای او می‌شود. نامزدش نیز او را تحت فشار قرار می‌دهد. شهاب تحت تاثیر این فشار‌ها دست به کار عجیبی می‌زند.

بازیگران این فیلم ساعد سهیلی، هومن سیدی، اکبر زنجانپور، آناهیتا افشار، علیرضا ثانی فر، حسام شجاعی هستند.

تئاتر آخر هفته

نمایش «تب سرد روی پیشانی داغ» اثر «علی حاتمی‌نژاد» و کارگردانی حسن عابدی از روز اول دی ماه 96 ساعت 18 به روی صحنه اجرا می‌رود.

«تب سرد روی پیشانی داغ» داستان نازی و کیوان است که تصمیم گرفتند تا با دعوت شبانه از دوستانشان خبر جدائی‌شان را اعلام کنند. آنها دلیل جدایی‌شان را خستگی از هم می‌دانند.شب می‌شود اما...

پیام دهکردی، عارفه لک،فرشاد فهیمی و باران شادپوری گروه بازیگران این نمایش هستند.

گالری آخر هفته

 نمایشگاه «خط نگاران» با آثاری از فاطمه حسنی، مریم حاجی صادقی و نوشین شیخ‌زاده در گالری ایده پارسی افتتاح می شود. در این نمایشگاه 20 اثر از این هنرمندان در ابعاد مختلف به نمایش گذاشته می شود.

شایان ذکر است؛ نمایشگاه «خط نگاران» جمعه 22 دی ماه در گالری ایده پارسی افتتاح خواهد شد. این نمایشگاه تا 27 دی‌ماه، هر روز از ساعت 17 تا 20 پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

فیلم تلویزیونی آخر هفته

فیلم سینمایی «بیرون از بهشت» به کارگردانی خسرو معصومی، پنج‌شنبه 21 دی‌ماه ساعت 10 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم خواهید دید: بعد از قتل مهندس کلامی مسئول حفاظت جنگل‌ها توسط قاچاقچیان چوب و زمین‌خواران، سرگرد نامدار مسئول پیگیری پرونده می‌شود. سرگرد نامدار که مهندس کلامی را از کوچکی می‌شناسد، به همراه سروان حیدری با استفاده از تحقیقات خانم کلامی دختر مهندس موفق می‌شود سرنخ‌هایی به دست آورد...

فرامرز قریبیان، لیلا اوتادی و جمشید گرگین بازیگران این فیلم هستند.

انتهای پیام/

 

پیشنهاد فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان برای روزهای زمستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۶۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 

 بنا بر اعلام شورای نظارت و اریابی، به دلیل همزمانی با شب شهادت امام جعفر صادق(ع)، همه نمایش‌های در حال اجرا(به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.  

مطابق این گزارش، ادامه اجرای نمایش‌ها از روز یکشنبه ۱۶  اردیبهشت‌ماه از سر گرفته خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • از فردریک تا بازگشت به خان نخست
  • اکسپو ۲۰۲۴، «نمایش امنیت» ایران
  • «اسب قاتلین» ۲ اجرایی شد
  • نمایش «اسب قاتلین» دو اجرایی شد
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • چرا ژاپنی‌ها به نقاشی «ارواح» علاقه دارند؟
  • سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند