Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد شهید استان چهارمحال و بختیاری گفت: پیکر شهید تازه تفحص شده "عین‌الله قربانی" فردا در لردگان تشییع می‌شود. ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات

فریبرز نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: پیکر پاک این شهید والامقام، بعدازظهر امروز پنجشنبه با استقبال مردمی وارد شهر لردگان و از محل سپاه ناحیه شهرستان تا مصلای ‌اولی‌الامر تشییع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مراسم «وداع با شهید» نیز همراه با قرائت دعای کمیل، پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مصلای ‌اولی‌الامر لردگان برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: پیکر مطهر شهید ساعت 9 صبح روز جمعه به شهر مال‎خلیفه منتقل و با حضور مردم شهیدپرور فلارد، از چهارراه ورودی مال‎خلیفه به طرف مصلای این شهر تشییع و پس از اقامه نماز جمعه و تشییع مردمی، در زادگاهش روستای چناران پشت‌کوه به خاک سپرده می‌شود.

نجفی خاطرنشان کرد: شهید عین‌الله قربانی فرزند امان‌الله، متولد 15 تیرماه 1346، در لشکر 21 حمزه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی مشغول انجام خدمت مقدس سربازی بود که در تاریخ 21 تیرماه 1367 در سن 21 سالگی، در منطقه شرهانی به فیض عظیم شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از 29 سال از شهادت، به زادگاهش باز گشته است.

انتهای پیام/

R41350/P1494/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۷۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تشییع پیکر شهید مرزبانی در شهر قروه کردستان

شهید استواریکم جلال اعتماد اهل قروه از پرسنل جان بر کف مرزبانی در درگیری با گروهک‌های معاند در نقطه صفر مرزی هنگ ژال مجروح و در بیمارستان بانه بستری بود که با توجه به شدت جراحت به شهادت رسید.

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • گزارش تصویری | تشییع پیکر معلم شهید حجت الله یوسفیه در وزارت آموزش و پرورش
  • عکس/ مراسم تشییع پیکر شهید معلم
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در ایلام
  • پیکر شهید معلم در وزارت آموزش و پرورش تشییع شد
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید مرزبانی در شهر قروه کردستان
  • پیکر معلم شهید از میدان فردوسی به سمت وزارت آموزش و پرورش تشییع می‌شود
  • پیکر معلم شهید از میدان فردوسی تهران تشییع خواهد شد
  • مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید امروز برگزار می‌شود