Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@14:18:37 GMT

فرودگاه پارس‌آباد مغان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۴۷۵۶۸

فرودگاه پارس‌آباد مغان افتتاح شد



بعد از سال‌ها انتظار مردم شمال استان اردبیل سرانجام فرودگاه پارس‌آباد مغان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، فرودگاه پارس‌آباد که در هفت سال گذشته به دلیل تعمیرات و بازسازی ساختمان تعطیل شده بود امروز با حضور مسئولان استانی و کشوری و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و مدیرعامل هما به بهره‌برداری رسید و پروازهای پارس‌آباد- تهران و بالعکس و هر هفته با دو پرواز دایر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در مراسم افتتاح این فرودگاه فرماندار پارس‌آباد در سخنانی با اشاره به اینکه در حال حاضر ما شاهد بازسازی و تعمیر ساختمان و سالن‌های ترانزیت هستیم، اظهار کرد: فرودگاه پارس‌آباد بعد از 7 سال تعطیلی با صرف اعتباری بالغ بر یک هزار و 700 میلیارد ریال با استقرار سیستم‌های نوین ناوبری و توسعه باند برای فرود هواپیماهای پهن پیکر امروز بازگشایی شد.
وی با یادآوری اینکه در افتتاح و بهره‌برداری از این سالن دولت تدبیر و امید تمام توان خود را به کار بست، خاطرنشان کرد: با کمک دولت بازسازی فرودگاه پارس‌آباد در سال‌های اخیر شتاب بیشتری گرفته به طوری که برای بازسازی باند پرواز فرودگاه به طول سه کیلومتر با سه لایه آسفالت، محوطه‌سازی، فنس‌کشی و توسعه و بازسازی ساختمان فرودگاه تلاش گسترده‌ای را از سوی مسئولان شاهد بودیم.
فرماندار پارس‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه افتتاح و بهره‌برداری از این فرودگاه مردم شمال استان اردبیل را به راحتی به مرکز کشور وصل می‌کند، تصریح کرد: در سال‌های اخیر تلاش‌های فراوانی برای بازگشایی این فرودگاه صورت گرفته بود اما ما قصد داشتیم در بهترین شرایط و با بازسازی تمام بخش‌های فرودگاه بدون هیچ عیب و نقصی شاهد افتتاح فرودگاه باشیم.
صمدی اضافه کرد: فرودگاه پارس‌آباد پیش از این فقط قابلیت نشست و برخاست هواپیماهای سبک را داشت که با توسعه زیرساخت‌ها و تجهیزات و ارتقای آن، انواع هواپیماها از جمله فوکر و ایرباس نیز می‌توانند به این فرودگاه پرواز داشته باشند.
وی افزود: در آینده نزدیک امکان برقراری پرواز از پارس‌آباد به مشهد مقدس نیز فراهم می‌آید.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۷۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ۲۷۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار

جابر جهان بین اظهار کرد: تمامی عوامل و دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از هیات‌های اجرایی و نظارت و عوامل انتظامی برای برگزاری باشکوه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آماده هستند و تمهیدات لازم اتخاذ شده است.

او افزود: زمان تبلیغات نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات صبح روز پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد و انتظار می‌رود نامزد‌های راه یافته به دور دوم و هواداران آنها ضمن رعایت قانون، اخلاق مداری را مد نظر قرار دهند.

انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان به علت کسب نشدن حدنصاب ۲۰ درصد آرا از سوی هیچ کدام از رقبای حاضر، به دور دوم کشیده شد.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان ابراهیم فهیمی گیگلو با کسب ۱۸ هزار و ۴۷۲ رای و امیدعلی رعنایی با کسب ۱۷ هزار و ۶۳۲ رای به دور دوم انتخابات راه یافته‌اند.

در دور اول انتخابات در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در این حوزه انتخابیه، ۲۱ نامزد رقابت داشتند و ۱۲۵ هزار و ۱۲۸ رای از مردم این حوزه اخذ شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • صادرات سیر پارس‌آباد به روسیه و آذربایجان
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • تدارک ۲۷۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد