Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: او نه تنها مرا فریب داد و پول هایم را بالا کشید بلکه با روح و روان و آبرویم بازی کرد به طوری که وقتی فهمیدم چگونه آلت دست یک دختر شده ام آن قدر عصبانی شدم که تصمیم گرفتم انتقام سختی از او بگیرم و بعد هم خودم را نابود کنم اما...

جوان 21 ساله ای که به اتهام ایجاد مزاحمت و تهدید به قتل Murder دستگیر شده بود در حالی که عنوان می کرد اگر حضور به موقع نیروهای انتظامی نبود دست به کار احمقانه ای می زدم که عاقبتی جز بدبختی نداشت به کارشناس اجتماعی کلانتری سجاد مشهد گفت: تک پسر خانواده و نورچشمی پدرم بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن چه می خواستم برایم فراهم بود و هیچ مشکلی در زندگی نداشتم. پدرم از تجار سرشناس شهر است و من برای ورود به بازار Store کار مسیر راحتی را طی می کردم این در حالی بود که علاقه ای به درس و مدرسه نداشتم و چند روز بعد از پایان خدمت سربازی در مغازه پدرم مشغول کار شدم. طولی نکشید که پدرم همه امور مغازه را به من سپرد و خودش کارهای بازرگانی را گسترش داد. در همین روزها نحوه برخورد و عشوه های دختر جوانی که به مغازه ام رفت و آمد می کرد توجهم را جلب کرد. نسیم بازاریاب بود و برای فروش اجناس یک شرکت به مغازه می آمد. او می گفت اهل یکی از شهرهای خراسان شمالی است که برای کار و ادامه تحصیل در مشهد و نزد خواهرش زندگی می کند. این گونه بود که رابطه من و نسیم آغاز شد و من طوری دلباخته او شده بودم که ساعت ها با او در مغازه صحبت می کردم. همسایگان که به رفتارهای من مشکوک شده بودند ماجرای دوستی من با نسیم را به پدرم گوشزد کردند اما من همه چیز را انکار کردم و گفتم رابطه ما تنها یک رابطه کاری است در عین حال او دختری مودب و بازاریاب قوی است.

وابستگی من به نسیم هر روز بیشتر می شد و من پول زیادی برای او خرج می کردم حتی برایش سرویس شخصی گرفتم تا راحت تر سر کارش برود و مبلغ 10 میلیون تومان هم بدون هیچ گونه مدرکی به عنوان قرض به او دادم.

تا این که پدر و مادرم با معرفی چند دختر خوب پیشنهاد کردند هرچه زودتر ازدواج کنم، اما من به مادرم گفتم دختر دیگری را دوست دارم. پدر و مادرم که خانواده ای سنتی بودند از گفته من تعجب کردند، اما پدرم با توجه به حرف هایی که از گوشه و کنار شنیده بود پافشاری نکرد و من مادرم را به خواستگاری نسیم فرستادم.

مادرم پس از دیدن نسیم معتقد بود او حجاب کاملی ندارد و نمی تواند مرا خوشبخت کند اما من اصرار کردم تا دوباره از او در شهرستان خواستگاری کند. پدرم پس از تحقیق کوتاهی از همسایگان نسیم متوجه شد که او 2 بار ازدواج کرده و در دوران نامزدی از همسرش جدا شده است. علاوه بر این نسیم 5 سال از من بزرگ تر بود که من از این موضوع اطلاعی نداشتم. وقتی این ماجراها را شنیدم خیلی ناراحت شدم و با نسیم تماس گرفتم اما او خیلی راحت گفت من از مرد کوچک تر از خودم بدم می آید و حالا هم این رابطه را تمام می کنیم. با شنیدن این جملات دیوانه شده بودم که به طرف محل کار نسیم به راه افتادم قصد داشتم انتقام سختی از او بگیرم و بعد هم بلایی سر خودم بیاورم اما...

ماجرای واقعی با همکاری پلیس Police پیشگیری خراسان رضوی

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۷۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی + فیلم

مدارک هویتی شهید افغانستانی نشان می‌داد که وی با نام نسیم افغانی و با عضویت بسیجی در گردان «سیف الله» از لشکر ۵ نصر خراسان، در جبهه های نبرد حق علیه باطل حاضر شده است.

خرداد ۱۳۹۹ بود که پیکر یک شهید افغانستانی در منطقه عملیاتی والفجر یک پیدا شد؛ ۲۲ بهمن ۱۳۶۲ در فکه جان خود را فدای اسلام کرد و پیکرش همان جا ماند و پیکرش بر روی دوش هموطنانش در آستان قدس رضوی تشیع شد و به خاک سپرده شد.

در همان زمان سردار باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح درخواست کرد هرکسی که می‌تواند در شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی کمک کند.

حالا پس از سال ها قفل حکایت مفقودی خانواده شهید نسیم افغانی گشوده شد.

با پیگیری ستاد معراج شهدا و انجام تست دی‌ان‌ای از افراد مدعی، نسبت خانوادگی محمد یاسین مرادی فرزند میرزا محمد به عنوان برادر شهید نسیم افغانی محرز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال
  • معمای اتوبان
  • معلمی که برای نسل جوان جاذبه داشت
  • فرمانده‌ای که پسرخاله صدام را اسیر کرده بود
  • شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی + فیلم
  • آقای همایون شجریان بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!
  • جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط...
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • تشکر خانواده شهید الداغی از وحید شمسایی
  • مادرم با هدیه وحید شمسایی روحیه گرفت