Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ سعید کوشکی معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر در مراسم تجلیل از افتخارآفرینان بسیج رسانه استان فارس با اشاره به ویژگی‌های رسانه با اشاره به اینکه بسیج رسانه نیز باید جریان رسانه‌ای را تعیین و هدایت کند، گفت: جریانات باید مردمی، دشمن‌ستیز و آرامش‌بخش باشد و بسیج رسانه باید با تحلیل درست و حضور در صحنه این جریان‌سازی را ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ کوشکی گفت: رسانه ویژگی‌هایی دارد که از جمله آن‌ها هویت‌بخشی و هویت‌زدایی است یعنی چیزی را از انسان می‌گیرد و چیزی به آن می‌دهد اکنون در تهاجم فرهنگی نیز این امر توسط ماهواره‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: رسانه‌ها هم می‌توانند عامل انسجام ملی باشند و هم سبب فروپاشی آن، در جریان اغتشاشات اخیر نگاه کنید برخی از روزنامه‌ها با تیتر‌های خود مردم را تحریک می‌کردند.

سرهنگ کوشکی با بیان اینکه رسانه زمانی موثر است که در بطن حادثه باشد، ادامه داد: برخی از رسانه‌ها در جریان اخیر به اصطلاح خود را به کوچه علی چپ زدند در صورتی که حرکت خنثی نباید در رسانه دیده شود.

وی با بیان اینکه فلسفه وجودی رسانه امر به معروف و نهی از منکر است، بیان کرد: رسانه فرهنگ را معرفی می‌کند گاه این فرهنگ در مسیر ارزش‌های الهی است و گاه خلاف آن می‌باشد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر با اشاره به ویژگی‌های یک بسیجی، اظهار داشت: بسیجی باید حقیقت‌جو، حقیقت بین، حقیقت شنو، حقیقت گو و حقیقت نگار باشد.

وی با اشاره به اینکه مطالبه‌گری اصحاب رسانه نباید جزئی باشد، گفت: رسانه‌ها باید توجه کنند که درگیر مطالبات جزئی نشوند چراکه مطالبه اصلی حرکت و عملکرد مسئولان در مسیر انقلاب اسلامی است.

سرهنگ کوشکی با بیان انتظارات از رسانه‌ها افزود: بیان مطالبات، هدایتگری، به روز بودن، صاحب سبک بودن، مورد اعتماد و وثوق بودن، عمل به هنگام و اندازه انتظاراتی است که از یک رسانه انقلابی می‌رود.

وی با بیان اینکه نباید از دشمن غفلت کرد حتی اگر پیروز میدان باشیم، اظهار کرد: نظام اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری و همراهی مردم در سال ۵۷ آمریکا را از ایران و در سال ۹۶ از منطقه خارج کرد.

کوشکی با بیان اینکه همه هدف آمریکا در اتفاقات مختلف این است که پرونده انقلاب اسلامی بسته شود، گفت: علت اصلی عدم موفقیت آمریکا این است که شناخت درستی از مردم و دین ندارد هر چند هزار مرکز مطالعاتی هم داشته باشد، اما فهم درستی از دین ندارد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس با اشاره به نقش مردم در پیروزی و بقای انقلاب اسلامی، تصریح کرد: سخت‌ترین کار همراه کردن مردم است که هم امام راحل و هم مقام معظم رهبری انجام دادند و نقش مردم در انقلاب اسلامی و پیروزی‌هایش انکارنشدنی است.
انتهای پیام/ر

صحبت های معاون سپاه فجر فارس در مراسم تجلیل از افتخار آفرینان بسیج رسانه

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۸۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی

رضا منصوری، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه فعالیت این سازمان را در قالب‌های فرهنگی، درمانی و آموزشی عنوان کرد.

وی؛ دیدار با خانواده شهدا، توزیع خدمات به جامعه کم‌برخوردار، برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های جریان‌ساز، برگزاری مراسمات مختلف با شرکت بسیجیان و مجموعه دانشگاه، برپایی ایستگاه‌های صلواتی به مناسبت‌های مختلف را در قالب فعالیت‌های فرهنگی سازمان مطرح کرد.

وی در بحث درمانی به طرح شهید محمدعلی رهنمود اشاره و اظهار کرد: چهارشنبه اول هرماه بین ۲۰ تا ۲۴ تیم پزشکی متشکل از پزشک، پرستار، کارشناس بهداشت محیط و روانشناس به مناطق کم‌برخوردار استان اعزام و پس از ویزیت بیمارانی که برای ادامه درمان نیاز به خدمات تخصصی دارند به صورت رایگان اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه از پوشش امدادی و درمانی در سالگرد عملیات بازی‌دراز سخن گفت و افزود: تمامی عوامل از بهداشت، درمان، دانشگاه علوم پزشکی، سپاه، ارتش، فراجا، تأمین اجتماعی و هلال احمر به صورت یک تیم در کنار یکدیگر به شکل منسجم در مراسم سالگرد عملیات بازی‌دراز خدمات ارائه می‌دهند.

اعزام تیم‌های تخصصی به مناطق کم‌برخوردار در مناسبت‌های مختلف، خدمات‌رسانی در راهپیمایی اربعین، انجام تست غربالگری در ادارات، غربالگری دندان‌پزشکی برای کودکان زیر ۱۵ سال در مدارس، از دیگر فعالیت‌های انجام شده توسط ۳۱ کانون بسیج جامعه پزشکی فعال در سطح استان بود که منصوری به آنها اشاره کرد.

وی با ارائه آماری از خدمات انجام شده در سالی که گذشت، افزود: ۲۱۶ تیم عمومی در قالب ۱۷ هزار و ۲۸۳ نفرروز طی سال گذشته به مناطق کم‌برخوردار اعزام شدند.

منصوری اضافه کرد: بیش از ۲۰۰ پزشک عمومی و متخصص به همراه بیش از ۹۰۰ کادر درمان، بهیار، تیم‌های درمانی در مناطق کم‌برخوردار ارائه خدمت داشته که تعداد ۴۸۳ نفر به پزشک متخصص ارجاع که ۳۶ نفر از این تعداد بستری شدند.

وی ارزش ریالی خدمات ارائه شده را حدود ۱۳ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: ۵ میلیارد تومان از این مبلغ هزینه دارو و مابقی خدمات بوده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است
  • معلم هدایت‌گر جامعه است
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • سیاستمدار انگلیسی: جریان حمایت غرب از اسرائیل معکوس شده است
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • نقدینگی‌های جامعه باید به‌سمت بخش مولد اقتصاد یعنی نفت و گاز هدایت شود
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • رویکرد امتی و جهانی رسانه ملی
  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد