Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار رمضان شریف پیش از ظهر امروز در حاشیه آئین اختتامیه جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری ابوذر و بزرگداشت روز بسیج رسانه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بین دشمنان جمهوری اسلامی دشمنان شناخته‌شده‌ای وجود دارند.

وی با اشاره به دشمنی منافقین، سلطنت‌طلبان، آل‌سعود به‌نیابت از آمریکایی‌ها، حزب بعث و غیره افزود: در این بحث که بقایای خاندان صدام در جنایت علیه امت اسلامی و به‌ویژه ملت ایران هرآنچه از دستشان برمی‌آمده انجام داده‌اند شکی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در جریان اغتشاشات اخیر هم ملت ایران نشان داد که از منافقین به‌دلیل 17 هزار شهید ترور و جنایت‌های متعدد، آل‌سعود و سلطنت‌طلبان به‌دلایل این‌که در طول تاریخ همواره دشمنی‌های خود علیه انقلاب اسلامی را آشکار کرده‌اند نفرت دارد.

وی خاطرنشان کرد: طبیعی است که هرگاه فرصتی پیش بیاید و گروه‌های ضدانقلاب دشمنان ایران اسلامی فرصتی برای ضربه زدن پیدا کنند، دشمن نیز امکانات خود را در این مسیر به‌کار می‌گیرد تا به امنیت و پیشرفت کشور ضربه بزند اما به‌رغم حمایت‌ها و پشتیبانی‌های همه‌‌جانبه مالی اطلاعاتی و لجستیکی نظام سلطه و استکبار و ارتجاع منطقه همواره در این عرصه ناتوان بوده‌اند.

به گزارش تسنیم، شریف بیان داشت: خانواده صدام جنایتکار و معدوم هم در این حوادث نقش داشتند، اطلاعات نشان می‌دهد که آنها نیز سعی داشتند با کمک گروه‌های معاند به نظامی اسلامی ایران ضربه بزنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۰۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح

سردار عباسقلی زاده در مراسم هیات رزمندگان آذرشهر تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را عامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: به گفته سردار سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است و ماباید در دفاع از این حرم، خود را به سلاح ایمان و بصیرت تجهیز کنیم تا کشورمان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات آتی افزود:شرکت گسترده مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان با توطئه‌های متفاوت سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی مقاومت عراق به هدفی نظامی، اینبار در جولان اشغالی
  • استاندارد دوگانه رسانه‌های غربی در خصوص اعتراضات ضد صهیونیستی و اغتشاشات در ایران!
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • امیرعبداللهیان: نقش‌آفرینی دولت‌های مسلمان در بحران غزه در تاریخ ثبت می‌شود
  • چگونگی نقش‌آفرینی دولت‌های مسلمان در برخورد با جنگ غزه در تاریخ ثبت خواهد شد
  • مصائب فلسطینیان خواهد گذشت، اما چگونگی نقش‌آفرینی دولت‌های مسلمان در تاریخ ثبت می‌شود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده