Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس مد و لباس امتداد نیوز: هشتمین نمایشگاه بین‌المللی میدکس (معماری، خانه مدرن، دکوراسیون داخلی) از ۲۱ تا ۲۴ دی‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و غرفه خانه ایرانی در سالن ۳۸ واقع شده است.

ایده خانه ایرانی با پیام “کاربردی بودن صنایع دستی در زندگی روزمره” در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی میدکس اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این نمایشگاه اصول چیدمان خانه با دست‌سازه‌های هنری و همچنین  وجوه کاربردی صنایع دستی در زندگی روزمره در جهت ترویج گفتمان مصرف صنایع دستی معرفی می‌شوند.

نمایشگاه میدکس، مهمترین رویداد حوزه معماری و دکوراسیون داخلی در ایران به شمار می‌رود و شرکت‌های مشاور، طراح معماری و معماری داخلی، تجهیزات دکوراسیون داخلی، مصالح نوین ساختمانی، لوازم تزئینی و مبلمان فضای باز، تجهیزات نورپردازی، تجهیزات هوشمندسازی ساختمان و دیگر تکنولوژی‌های جدید ساختمان و همچنین  کتب و نشریات تخصصی و دانشگاهی مرتبط در آن شرکت و محصولات و خدمات خود را ارائه می کنند.

در هفتمین نمایشگاه میدکس که سال ۱۳۹۵ برگزار شد،  ۳۶۹ شرکت از ۱۴ کشور مختلف دنیا در فضای نمایشگاهی با مساحت حدود ۱۰ هزار مترمربع در کنار یکدیگر به ارائهمحصولات و خدمات خود پرداختند و امسال در هشتمین نمایشگاه، ایده خانه ایرانی به اجرا درمی آید.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۰۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۸۰ طرح مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی

مرتضی صفری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی گفت: با حمایت‌های استاندار آذربایجان‌غربی در حال حاضر ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی، مرمتی و فنی اختصاص یافته و در این زمینه ۸۰ طرح در حال اجرا است.

وی با ابراز تأسف برای از بین رفتن تعدادی از خانه‌های قدیمی ارومیه در سالیان گذشته  افزود: یکی از اولویت‌های این اداره‌کل حفاظت از این اندک خانه‌های تاریخی شهر بوده و طرح مطالعه ویژه بافت تاریخی ارومیه به‌عنوان نخستین استان در سطح کشور به انجام رسیده که نقش مهمی در حفظ بنا‌های تاریخی و خانه‌های با ارزش آن خواهد داشت.

صفری در ادامه  گفت: تعدادی از بنا‌های تاریخی استان در مالکیت دستگاه‌های اجرایی قرار داشته و طبق قانون دستگاه‌های متولی وظیفه مرمت و نگهداری از بنا‌های تاریخی را برعهده دارند که متأسفانه در این راستا کم‌کاری شده و بسیاری از بنا‌های با ارزش استان در حال تخریب است.

به گفته  مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی، برای حفاظت بنای تاریخی، یکی از برنامه‌های ما این است مالکیت یا حق بهره‌برداری از آنها به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی واگذار شود تا با عزم جهادی بتوانیم آن بنا‌ها را مرمت و حفاظت کرده و برای آن بنا‌ها کاربری فرهنگی و گردشگری مناسب تعریف کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی فارس در اکسپو تهران
  • ‌معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • اجرای ۸۰ طرح مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی