Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام مسئول در حزب « مصر العروبه» اعلام کرد که فرمانده اسبق ارتش مصر در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۸ شرکت می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، یک مسئول حزب «مصر العروبه» که سامی عنان رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش مصر آن را تأسیس کرده، اعلام کرد که وی در انتخابات ریاست جمهوری مصر که قرار است در مارس سال آینده برگزار شود، شرکت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامی بلح از اعضای حزب مذکور افزود: دبیر کل حزب «مصر العروبه» عنوان کرد که عنان در نشست هیأت عالی این حزب با کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری آینده موافقت کرده است.

وی افزود: قرار است تبلیغات انتخاباتی عنان در میان همه کمپین ها شهروندان برای ورود به انتخابات که شبنه آینده برگزار می شود، شروع شود.

هنوز عنان در مورد ورود به انتخابات ریاست جمهوری آینده موضعگیری نکرده است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۱۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر گفت: روند بازسازی یخدان میرفتاح ادامه دارد و پارسال از محل اعتبار سفر ریاست جمهوری و استانی در حدود دو میلیارد تومان تأمین اعتبار شد به طوری‌که گنبد یخدان حدود ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ابراهیم جلیلی با اشاره به اینکه حصار یخدان میرفتاح هم حدود ۶۰ درصد بازسازی شده است، افزود: امسال هم از محل اعتبار سفر ریاست جمهوری و اعتبارات استانی تأمین اعتبار لازم صورت گرفته است و در صورت تخصیص و ابلاغ اعتبار، در تلاش هستیم نوروز سال آینده به بهره‌برداری برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست