Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:فرمانده انتظامي استان اصفهان گفت: توسل به قرآن و اهل البيت(ع) موفقيت در عمليات هاي پليسي را به همراه دارد و ماموران نيروي انتظامي همواره از اين گنجينه علمي بهره مي برند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، سردار سرتيپ مهدي معصوم بيگي، فرمانده انتظامي استان اصفهان در آيين افتتاحيه مسابقات منطقه اي قرآن كريم در اصفهان اظهارداشت: گنجينه عظيم قرآن و معصومين(ع) براي همه مردم مايه سعادت و موفقيت است و هر كسي بيشتر از اين گنجينه هاي بزرگ بهره ببرد موفقيت و سعادتمندي او بيشتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي افزود:  توسل به قرآن و اهل البيت(ع) موفقيت در عمليات هاي پليسي را به همراه دارد و ماموران نيروي انتظامي همواره از اين گنجينه علمي بهره مي برند و اين چنين توسل هايي به موفقيت در كار و زندگي آن ها موثر بوده است.

سردار معصوم بيگي ادامه داد: با توجه به اهميت معنويت در نيروهاي مسلح و آثار آن در زندگي شخصي و فعاليت ها و ماموريت ها، نيروي انتظامي سرمايه گذاري خاصي در اين حوزه داشته و از طرفي خانواده هاي آن ها هم از اين فرصت استفاده مي كنند.

وي با اشاره به اينكه خانواده هاي پرسنل نيروي انتظامي از ظرفيت هاي قرآني در قالب مراسم ها استفاده مي كنند، تصريح كرد: استقبال خوبي از برنامه هاي قرآني توسط خانواده هاي پرسنل نيروي انتظامي صورت گرفته و ماموران نيروي انتظامي و خانواده ها در مراسم ها و برنامه هاي قرآني شركت مي كنند.

فرمانده انتظامي استان اصفهان يادآورشد: بيش از چهارهزار و 400 نفر از ماموران و اعضاي خانواده هاي پليس استان اصفهان فعاليت حفظ قرآن از يك جز تا 30 جز را انجام مي دهند.

وي ادامه داد: هرچه فضاي قرآني و معنوي در جامعه پر رنگ تر شود آنگاه آسيب هاي اجتماعي و زمينه هاي جرم از بين مي رود و زمينه پيشرفت و رشد جامعه فراهم مي شود.

پایان پیام/128

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۲۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیر سرتیپ طالب‌زاده به مناسبت فرارسیدن روز معلم در جمع معلمان و اساتید نیروی هوایی ارتش با اشاره به نقش مهم معلم در آموزش و تربیت نسل جوان در کشور با بیان اینکه نگاه کردن به معلمی به عنوان یک شغل، کاملا اشتباه است اظهار داشت: کار و حرفه معلمی شغلی آینده ساز و انسان ساز است، چنانچه بعد از جنگ جهانی دوم دولت‌های غربی، اساتید و علم آن‌ها را در راستای اهداف خود به کار گرفتند و در بخش‌های مختلف از جمله صنعت به موفقیت‌های بسیاری دست یافتند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش با اشاره به نقش معلم در طول تاریخ ایران اسلامی گفت: ما در طول تاریخ معلمان و اساتید بزرگی در حوزه دین و اخلاق داشتیم که اگر به آن‌ها رجوع کنیم بی شک در زمینه‌های مختلف به موفقیت‌های زیادی خواهیم رسید.

امیر سرتیپ طالب‌زاده با تاکید بر نقش آموزش در ۸ سال دفاع مقدس و موفقیت در عملیات‌های مختلف جنگ با بیان اینکه در زمان جنگ تجهیزات ما به دلیل تحریم و نبود قطعه زمین‌گیر بود، اما به دلیل مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد گفت: در زمان جنگ نیروی هوایی و خلبانان ما بسیار عالی جنگیدند و این رزم زیبا و شجاعانه خلبانان نیروی هوایی ارتش در زمان جنگ به این دلیل بود که آن‌ها بسیار دقیق توسط اساتید خود آموزش دیده بودند.  

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش با اشاره به لزوم آموزش‌های اخلاقی بعد از آموزش‌های تخصصی در نیروی هوایی ارتش گفت: آموزش تخصصی هوایی در کنار آموزش اخلاق، معرفت و نحوه رزم آوری از مهمترین نکاتی است که در مراکز آموزشی به دانشجویان و کارکنان در حین خدمت آموزش و یادآوری می‌شود تا اخلاق را همواره در اولویت و سرلوحه کار‌های خود قرار دهند و این اهداف جزئی جدا ناپذیر از اهداف آموزشی این نیرو است.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • امام جمعه اصفهان: گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرتنمایی کردند
  • انجام ۵ عملیات پلیسی در استان سمنان/ طرح امنیت محله محور اجرا شد
  • گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی/ تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان