Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما، به نقل از خبرگزاري فرانسه، مقامات ايالت کاليفرنيا اعلام کردند بر اثر رانش زمين در جنوب اين ايالت، دست کم 43 نفر ناپديد شده اند، بسياري از خانه‌ها ويران و محورهاي اصلي مواصلاتي اين منطقه قطع شده است.

بيل براون، کلانتر سانتاباربارا در جنوب غربي کاليفرنيا، گفت:« تا اين لحظه دست کم 17 نفر جان خود را از دست داده و 43 نفر نيز ناپديد شده اند که اين ارقام ممکن است تغيير کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
مقامات اين منطقه پيشتر از ناپديد شدن 13 نفر در اين منطقه خبر داده بودند.کلانتر شهرستان سانتاباربارا گفت افراد ناپديد شده، به احتمال زياد پيدا خواهند شد، اما ممکن است شمار کشته ها افزايش يابد.
 بارش‌هاي سيل آساي روزهاي دوشنبه و سه شنبه که طي 10 ماه گذشته براي نخستين بار اتفاق افتاد، موجب رانش زمين در شهر کوچک مونتسيتو و ديگر شهرهاي اين شهرستان در شمال غربي لس آنجلس شد. 

ايالت کاليفرنيا طي دو ماه گذشته شاهد دو فاجعه طبيعي بوده است. ماه دسامبر آتش سوزي هاي گسترده در اين ايالت صدها ساختمان را تخريب کرد و موجب شد هزاران نفر از ساکنان اين منطقه را تخليه کنند. حالا دو هفته پس از بازگشت ساکنان به خانه هايشان، تقريبا در همين مناطق رانش زمين اتفاق افتاده است.

آتش سوزي ها پوشش گياهي اين منطقه را به خاکستر تبديل و شرايط را براي فاجعه اي که اواسط هفته گذشته روي داد، مساعد کرده است.همچنين بيش از 50 کيلومتر از بزرگراه 101 که شمال و جنوب ايالت کاليفرنيا را به هم متصل مي کند، با گل و لاي مسدود شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۳۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستان لرزید

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، منطقه قلعه خواجه در استان خوزستان لحظاتی قبل با زمین لرزه‌ای به قدرت ۳.۴ ریشتر لرزید.

بیشتر بخوانید: تیتکانلو در خراسان شمالی لرزید

ساعت ۱۴:۱۹ امروز منطقه قلعه خواجه در استان خوزستان با زمین لرزه‌ای به قدرت ۳.۴ ریشتر تکان خورد.

این زمین لرزه در طول جغرافیایی: ۴۹.۴۳، عرض جغرافیایی: ۳۲.۱۲ و عمق ۶ کیلومتری زمین روی داد.

این زلزله در ۱۰ کیلومتری قلعه خواجه (خوزستان)، ۲۲ کیلومتری مسجد سلیمان (خوزستان)، ۳۹ کیلومتری لالی (خوزستان)، ۱۱۳ کیلومتری اهواز و ۱۳۶ کیلومتری شهرکرد رخ داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229421 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • افزایش جابناختگان در سیل برزیل/ ۱۰۵ تن ناپدید شدند
  • روایت یک دانشجو از حمله پلیس آمریکا به دانشگاه کالیفرنیا + فیلم
  • دست‌کم ۷۸ نفر در وقوع سیل در برزیل جان باختند/ ۱۰۵ تن ناپدید شدند
  • اگر ماه ناگهان در آسمان ناپدید شود چه اتفاقی می‌افتد؟
  • دانشگاه کالیفرنیا از سرمایه‌گذاری در اسرائیل صرف‌نظر کرد+ فیلم
  • سیل شدید در برزیل؛ بیش از ۷۰ نفر مفقود شده‌اند + فیلم
  • فیلم| ادامه اعتراضات دانشجویان کالیفرنیا
  • خوزستان لرزید
  • (ویدیو) یک ایرانی مک لارن ۱.۵ میلیون دلاری را در کالیفرنیا نابود کرد!
  • ۱۴ کشته بر اثر سیل و رانش زمین در اندونزی