Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: گروهک منافقین که امروز تحت حمایت دولت فرانسه قرار دارد صدها هزار نفر را در این کشور قتل عام کردند و امروز مورد حمایت مدعیان دفاع از حقوق بشر هستند.

خبرگزاری مهر: سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاسیت خارجی مجلس شواری اسلامی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران اظهار کرد: امروز آنچه که شهدای ما برای آن جان دادن یعنی عزت و امنیت ایران اسلامی موجب یاس دشمنان ما شده است و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان ما روز به روز با شکست های بیشتر مواجه می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امروز دولت های اسراییل و آمریکا نمی توانند سیاست های خود را علیه ما اعمال کنند و هر روز دشمنی آنها نسبت به ما بیشتر می شود. آنها هر روز فشارها و دشمنی ها را افزایش می هد و منابع قدرت ملت ما را هدف قرار داده است.

حسینی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ما تواسته اند فتنه ها و توطئه های مختلفی را خنثی کنند. قومیت و مذاهب مختلف را به جان هم انداختند ولی شکست خوردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: گروهک منافقین که امروز تحت حمایت دولت فرانسه قرار دارد صدها هزار نفر را در این کشور قتل عام کردند و امروز مورد حمایت مدعیان دفاع از حقوق بشر هستند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۳۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهامات این ۱۰۴ نفر را پنهان نکنید + فیلم | به فکر امنیت ملی خود باشید

دریافت 12 MB

به گزارش همشهری‌آنلاین، قاضی دادگاه منافقین خطاب به حامیان بین المللی این گروهک تروریستی و ۱۰۴ عضو آن که در این کشورها اقامت دارند، توصیه مهمی کرد و گفت: اتهامات این افراد را از مردم خود پنهان نکنید و به فکر امنیت ملی خود باشید

کد خبر 847145 منبع: میزان برچسب‌ها خبر ویژه منافقین

دیگر خبرها

  • اتهامات این ۱۰۴ نفر را پنهان نکنید + فیلم | به فکر امنیت ملی خود باشید
  • واکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه شرکت‌های ایرانی
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • کنعانی: آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
  • سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • کنعانی: آمریکا به مطالبات قانونی دانشجویان احترام بگذارد