Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، حسین محمد پورزرندی با بیان این مطلب گفت: با توجه به سیاست ها و محدودیت های بانک مرکزی در خصوص عدم توسعه فیزیکی شعب و همچنین با توجه به فضای رقابتی شدید و تمایل اقشار جامعه در استفاده از ابزارهای الکترونیکی و ارائه خدمات مطلوب بانکی به شهرداری ها؛ توسعه بانکداری الکترونیک در دستور کار این بانک قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت این اقدام تصریح کرد: با توجه به نقشه راه 1400 بانک مرکزی مبنی بر حرکت به سمت بانکداری الکترونیک و دیجیتال با هدف کاهش هزینه های توسعه فیزیکی شعب در شبکه بانکی؛ بانک شهر، توسعه پیشخوان های شهرنت و سایر خدمات الکترونیک را برای نخستین بار در ایران در فضاهای عمومی شهرها از جمله پارک ها، میادین و فرودگاه ها،  توسعه کارت شهروندی، اتوبانک ها و ... در سطح کشور آغاز کرد.

پورزندی تصریح کرد: در حال حاضر 70 % از خدمات بانکی ارائه شده در شعب، از طریق پیشخوان‌های شهرنت قابل ارائه است که این اقدام به دلیل تسهیل در دسترسی به خدمات، رضایتمندی شهروندان را به همراه داشته است. 

مدیر عامل بانک شهر در ادامه افزود: در حال حاضر 261 شعبه بانک در 62 شهر کشور ارائه خدمات مالی و بانکی به مشتریان ارائه می دهند، اما با اتخاذ رویکرد بانکداری الکترونیک و توسعه شهرنت ها با همراهی و مساعدت های شهرداری ها این خدمات به 358 دستگاه پیشخوان شهرنت در 180 شهر افزایش یافته است .

پورزرندی رضایت و ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان را در اولویت فعالیت‌های بانک شهر دانست و گفت: درآغاز شروع به فعالیت بانک شهر در سال 1388، سهم منابع شهرداری ها 90 % و منابع مردمی 10 % بوده است اما در حال حاضر سهم منابع شهرداری ها 4% و منابع مردمی 96 % است که بخش مهمی از آن در تامین مالی شهرداری ها و پروژه های مرتبط از طریق جذب منابع مردمی در شعب این بانک حاصل شده است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۳۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند

به گزارش همشهری آنلاین، همزمان با دویست و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، یک فوریت طرح اصلاحیه ماده‌های ۱۶ و ۱۸ مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز پروژه‌های توسعه و بازسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسر قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب با ۱۸ رأی موافق تصویب شد.

مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و سومین جلسه شورا در جریان بررسی یک فوریت «طرح اصلاحیه ماده های ۱۶ و ۱۸ مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز پروژه‌های توسعه و بازسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسر قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب» با بیان اینکه ۱۷۲ مخزن آب اضطراری در سطح شهر از محل همین مصوبه ایجاد شده است، گفت: بیش از ۷۰ درصد این مخازن در دوره فعلی مدیریت شهری شکل گرفته است.

او افزود: تصفیه خانه‌های محلی نیز از مسیر همین مصوبه در سطح شهر ایجاد شده تا به شکل بهتری از محیط زیست حفاظت شود.

یک فوریت طرح اصلاحیه ماده های ۱۶ و ۱۸ مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز پروژه های توسعه و بازسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسر قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب با ۱۸ رأی موافق اعضای شورا به تصویب رسید.

کد خبر 849309 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها آب شوراى شهر تهران شهرداری شهردارى تهران شورای شهر تهران پایتخت

دیگر خبرها

  • تسویه بدهی شهرداری با بانک‌ها/ قرارداد چین ابهامی ندارد
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند
  • سه بانک دیگر به فهرست ارائه دهندگان خدمت چک الکترونیکی اضافه خواهند شد
  • در استفاده از منابع صندوق توسعه ملی عجله نمی‌کنیم
  • الزام دارندگان پروانۀ دفاتر پیشخوان خدمات دولت به دریافت شناسه یکتا
  • راه اندازی نخستین مدرسه فریلنسری ایران
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه/تزریق۱۰۰همت به مسکن در۱۴۰۳
  • بانک مسکن: در استفاده از منابع صندوق توسعه ملی عجله نمی‌کنیم
  • مدرسه فریلنسری ایران راه اندازی می‌شود