Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق(ع) با اشاره به اینکه برخی چشم دیدن تبعیت مردم از ولایت فقیه را ندارند، گفت: دشمن بر روی برخی عوامل داخلی و خارجی برای شکست عظمت ملت سرمایه گذاری می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طیبی‌فر شب گذشته در مراسم بزرگداشت شهدای هسته‌ای که با موضوع دست‌آوردها و خسارت‌های برجام در سالن همایش‌های مدرسه علمیه دارالشفا با اشاره به اینکه زلزله قدرتمند سیاسی57 ستون فقرات عوامل انحرافی را لرزاند، اظهار داشت: دشمن با تمام وجود وارد صحنه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دشمنان برای شکست این انقلاب هر چه داشتند را صرف کردند که از جمله آنها می توان به مزدوران داخلی، جنگ تحمیلی، کودتای داخلی و هدایت جریان های داخلی اشاره کرد اما به نتیجه نرسید.

فرمانده تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق(ع) با اشاره به اینکه نشریات کشورهای قدرتمند اذعان دارند ایران هفتمین کشور قدرتمند دنیاست، گفت: بعضی به دنبال عدم اطلاعت پذیری از رهبری بودند که اگر دنبال اطاعت پذیری از رهبری بودند معادله دو سر برد بود.

وی عنوان داشت: دشمنان به صورت مستمر برای تضعیف دستاوردهای نظام اسلامی تلاش می‌کنند و  توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان هیچگاه پایانی نخواهد داشت.

طیبی فربیان داشت: امروز شاهدیم که بعضی از تفاله ها به فرمایش رهبری زباله هایی که در داخل و خارج قرار دارند که دشمن برای بازیافت آنها سرمایه گذاری می کند تا برای شکست عظمت ملت ایران تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران هوشیار هستند و با تبعیت از رهبری که به خوبی با نقشه دشمن آشنایی دارند در میدان حضور می‌یابند اما برخی چشم دیدن تبعیت مردم از ولایت فقیه را ندارند و هشدارهای رهبری را نمی بینند و نمی شنوند.

فرمانده تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق(ع) اضافه کرد: در این مراسم برای پاسداشت شهدایی گردهم آمده ایم که جامعه علمی ایران را در اوج اقتدار قرار داده‌اند درحالی‌که جامعه علمی این کشور تا قبل از انقلاب اسلامی در زندان استکبار جهانی قرار داشت.

وی ابراز داشت: جایگاه مباحث هسته‌ای در نظام اسلامی و کوتاهی‌ها و سهل‌انگاری‌های برخی از افراد که گاهی مانع رشد شد را در این همایش مورد بحث و گفت‌و گو قرار می‌دهیم.

طیبی‌فر با تاکید بر اینکه یاد و خاطره شهدای هسته‌ای نباید در میان مردم کم‌رنگ شود، عنوان کرد: دشمنان نمی‌توانستند قدرت علمی نظام اسلامی در عرصه هسته‌ای را مشاهده کنند به همین علت این افراد را هدف خود قرار دادند درحالی‌که نمی‌دانستند با به شهادت رساندن چند نفر، صدها نفر دیگر جایگزین آنها می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۳۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد،، ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه نماز جمعه این هفته مهاباد با تبریک فرارسیدن هفته کارگر اظهار کرد: جایگاه و نقش کارگران در تحقق شعارهای چند سال گذشته به ویژه شعار امسال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، غیرقابل انکار است.

وی با بیان اینکه خداوند در آیات قرآنی بر آمادگی و مقابله با دشمنان تاکید دارد، اضافه کرد: لازمه پیشرفت و قدرت یک جامعه، ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای در حوزه‌های مختلف بویژه در بخش اقتصاد بوده که به دست کارگران و زحمت آنان محقق می‌شود.

امام جمعه مهاباد با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) کارگران را به مانند جهادگران راه خداوند دانسته است، گفت: بزرگترین افتخار برای قشر زحمتکش کارگران، بوسیدن دست پینه‌بسته یکی از صحابه توسط پیامبر اسلام است که هرگز آتش جهنم را نخواهد دید.

ماموستا امامی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی زمینه بوجود آمدن سایر آسیب‌های جامعه است، افزود: جامعه‌ای که سرمایه‌گذاران، مسئولان با ایمان و نیروی کار صادق و مخلص داشته باشد، به طور حتم پیشرفت خواهد کرد.

وی از سرمایه‌داران خواست که اموال خود در بخش تولید و ایجاد اشتغال سرمایه‌گذاری کنند تا ضمن رفع برخی از مشکلات جامعه، کمک حال نیازمندان به ویژه افراد مستحق اطراف خود باشند.

امام جمعه مهاباد با اشاره به اهمیت جایگاه شوراها نیز گفت: شوراها باید کسانی باشند که خود را خشم، بغض و کینه دور نگه داشته و از باند و باندسازی خودداری کنند، همچنین بجای مال‌اندوزی از راه ناحق، اهل بخشش اموال به غیرخود بوده و در نهایت نیز در امور خود مشورت‌پذیر باشند.

وی با ابراز تاسف درخصوص تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین گفت: پیداشدن گورهای دسته‌جمعی در کنار مراکز درمانی و قتل و عام بیماران جزء جنایت‌هایی است که اگر کشور مسلمانی مرتکب آن می‌شد، با واکنش و قطعنامه های سریع شوراهای امنیت و سازمان ملل روبرو بود.

ماموستا امامی افزود: در دورانی که انسان‌های آزادی‌خواه جهان با هر دین و مذهبی نسبت به جنایت خاک فلسطین به پا خواستند، ضروری است که مردم مومن جهان اسلام و حاکمان آنها هم بیش از پیش حمایت خود را از مردم بی‌گناه فلسطینی نشان دهند.

دیگر خبرها

  • امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است