Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@09:14:11 GMT

بازداشت 5 فلسطيني در شمال طولکرم

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۵۴۸۱۴

­

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما ؛ مهمترين اخبار و رويدادهاي سرزمين هاي اشغالي به شرح ذيل است.

 

یورش شهرک نشين صهيونيست به جنوب نابلس 

منابع فلسطيني خبر دادند بيش از 100 شهرک نشين صهیونیست به منطقه غربي جنوب نابلس در کرانه باختري يورش بردند.

بازداشت 5 فلسطيني در شمال طولکرم

نظاميان رژيم صهيونيستي پنج عضو يک خانواده را در شمال طولکرم بازداشت کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منابع محلي و شاهدان اعلام کردند نظاميان صهيونيست روز جمعه با يورش به چند خانه در شهرک علار در شمال طولکرم پنج عضو يک خانواده را بازداشت کردند .
اين منابع افزودند نظاميان صهيونيست همچنين پس از بازرسي از خانه هاي فلسطيني ها در شهرک علار و ضرب و جرح اعضاي خانواده آنان ، مقاديري پول نقد آنان را به سرقت بردند .
به گزارش خبرگزاري رسمي فلسطين از طولکرم ، نظاميان اسرائيلي ديشب همچنين يک جوان فلسطيني را در شرق اردوگاه البريج در مرکز نوار غزه شهيد و سه تن ديگر را زخمي کردند .

درگيري اشغالگران و فلسطيني ها در غرب نابلس

شبکه تلويزيوني العالم در خبري فوري به نقل از منابع فلسطيني اعلام کرد: جوانان فلسطيني و نيروهاي اشغالگر در نزديکي روستاي رفيديا در غرب شهر نابلس در کرانه باختري با هم درگير شدند. در اين درگيري يک جوان فلسطيني با گلوله پلاستيکي اشغالگران محروح شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۴۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، منابع محلی در این باره گفتند که صدها شهرک‌نشین در دومین روز از ایام عید پسح یهودیان و در سایه تدابیر شدید امنیتی پلیس اسرائیل در قدس اشغالی از سمت باب المغاربه به مسجدالاقصی یورش برده و در صحن‌های آن اقدامات تحریک‌آمیزی انجام دادند.

خبرنگار خبرگزاری الغد در این باره گزارش داد که نظامیان اسرائیلی گروه‌های خبری که در حال پوشش یورش شهرک‌نشبینان بودند را از باب السلسلة دور کرده و ضمن متوقف کردن اهالی قدس، کارت‌های شناسایی آنها را به دقت مورد بررسی قرار دادند.

حرم ابراهیمی
در شهر الخلیل در کرانه باختری نیز نظامیان اسرائیلی، حرم ابراهیمی را به روی مسلمانان بسته و از امروز (چهارشنبه) به مدت دو روز به بهانه اعیاد یهودی آن را به شهرک‌نشینان اختصاص دادند.

معتز ابو سنینة، مدیر حرم ابراهیمی ضمن انتقاد از بسته شدن حرم ابراهیمی به روی مسلمانان، این اقدام را تعرض آشکار به حرمت حرم و نقض تحریک‌آمیز حق مسلمانان در رسیدن به مکان‌های عبادی خاص خود توصیف کرد.

نظامیان صهیونیست، اقدمات امنیتی را شدت بخشیده و همه ورودی‌های الکترونیک منتهی به حرم را به منظور تأمین امنیت مراسم شهرک‌نشینان در عید پسح یهودی در حرم ابراهیمی و اطراف آن بستند.

گفتنی است که حرم ابراهیمی هر سال 10 روز کامل به بهانه اعیاد یهودی به روی مسلمانان بسته می‌شود.
 

دیگر خبرها

  • افزایش شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر
  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح
  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری
  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل
  • یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد
  • حمله‌های بامدادی اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه