Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس يبن الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از خبرگزاري سبا يمن از صنعا؛تک تيراندازهاي ارتش و کميته هاي مردمي يمن دست کم 27 نظامي سعودي و مزدوران خارجي تحت امر رياض را به هلاکت رساندند.

يک منبع نظامي يمن اعلام کرد رژيم متجاوز عربستان سعودي اعتراف کرد دست کم چهار نظامي اين کشور در درگيري با نيروهاي ارتش و کميته هاي مردمي يمن در مناطق مرزي عربستان و يمن کشته و دو نظامي ديگر زخمي شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منبع نظامي تاکيد کرد يگان توپخانه اي ارتش و کميته هاي مردمي يمن مواضع و محل تجمع نظاميان سعودي در مناطق المعنق ، قوي و حامضه در نجران را هدف قرار دادند.
اين منبع افزود يک نظامي سعودي به ضرب گلوله يکي از تک تيراندازهاي انصار الله در غرب مجازه در منطقه عسير کشته شد.
بر اساس اين گزارش، يگان هاي ارتش و کميته هاي مردمي با حمله به مواضع مزدوران خارجي تحت امر عربستان در منطقه الزهاري در حومه شهر المخا در استان تعز ، دهها تن از آنان را کشته يا زخمي کردند و دو مزدور را به اسارت گرفتند.
يکي از مزدوران نيز به ضرب گلوله يکي از تک تيرانداز هاي کميته هاي مردمي يمن در منطقه الصرمين به هلاکت رسيد .
 دست کم 10 تن از مزدوران خارجي در مناطق مختلف شهر صرواح در استان مارب در حمله تک تيراندازي هاي ارتش و انصار الله يمن کشته شدند.
هفت مزدور خارجي ديگر نيز به دست تک تيرانداز هاي ارتش و جنبش انصار الله يمن در شمال صحراي ميدي و منطقه نهم به هلاکت رسيدند.
شش مزدور متجاوز خارجي در شهرهاي المصلوب و المتون در استان الجوف و دو تن ديگر در منطقه مکيراس در استان البيضا به دست تک تيراندازهاي ارتش و کميته هاي مردمي يمن کشته شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۴۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند

«حزب کارگران کردستان ترکیه» (پ.ک.ک) امروز (شنبه) از هدف قرار دادن یک تیم نظامی و یک فروند بالگرد ترکیه خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه‌های عراق، حزب کارگران کردستان ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ۲۰ نظامی ترکیه در منطقه «عمادیه» با سلاح‌های سنگین مورد حمله قرار گرفتند.

طبق اعلام این گروه، یک بالگرد ترکیه نیز که قصد فرود در «شیلادزی» دهوک را داشت، هدف قرار گرفت و از فرود آن جلوگیری شد.

ترکیه مدت‌هاست به بهانه مقابله با عناصر گروه مسلح موسوم به پ. ک. ک که در فهرست تروریستی کشورهای ترکیه، آمریکا و اتحادیه اروپا قرار دارد، تمامیت ارضی عراق را نقض می‌کند.

بغداد بارها حملات ترکیه به شمال عراق را مصداق اشغالگری خوانده و بسیاری از مناطق شمال سوریه و عراق به دنبال حملات پیاپی ارتش ترکیه خالی از سکنه شده است.

دیگر خبرها

  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • روسیه: اوکراین حدود هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • حمله به مقر صلیب سرخ در غزه/ مقرهای فرماندهی و جاسوسی اشغالگران هدف حملات مقاومت
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله به مزارع اشغالی شبعا
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • روسیه از حضور بیش از ۳۰۰۰ مزدور خارجی در جنگ اوکراین خبر داد