Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز ، هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز (جمعه) با برگزاری شش دیدار دنبال شد. در این هفته از رقابت‌ها تیم شرکت ملی حفاری اهواز به مصاف تیم البرز زنجان، قعرنشین لیگ رفت. اهوازی‌ها بر خلاف دیگر تیم‌ها مراعات حال این تیم را کرده و به زدن تنها شش گل بسنده کردند. این در حالی است که بانوان البرز تجربه شکست 33 بر صفر و 16 بر صفر برابر تیم‌های پالایش نفت آبادان و دانشگاه آزاد را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر رقابت‌های این هفته تیم دانشگاه آزاد برابر کویر کرمان حاضر شد و با نتیجه 9 بر 2 از سد کرمانی‌ها گذشتند. پالایش نفت آبادان با نتیجه 3 بر صفر پیام نور سیرجان را از پیش رو بردند.

نتایج کامل رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان به شرح زیر است:

شهرداری رشت یک - نفت طلائیه 2
شرکت ملی حفاری اهواز 6 - بانوان البرز زنجان صفر
پویندگان صنعت فجر شیراز 2 - مشکی پوشان یک
دانشگاه آزاد 9 - دختران کویر کرمان 2
استقلال ساری یک - مس رفسنجان 5
پالایش نفت آبادان 3 - پیام نور سیرجان صفر

602

فوتسال بانوان لیگ ایران دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۴۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری سوپر لیگ کاراته با تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار مهر، سالن شهید افراسیابی تهران بعد از گذشت ۸۴ روز از برگزاری هفته نخست رقابت‌های سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور، شاهد برگزاری هفته دوم این رقابت بود. در این هفته تنها چهار دیدار برگزار شد که دانشگاه آزاد با دو پیروزی برابر پاس فراجا و توسعه نیشکر خوزستان جایگاه خود را با ۱۲ امتیاز از چهار بازی در صدر جدول تثبیت کرد.

شاگردان احمد صافی در مهمترین بازی این هفته برابر پاس فراجا به برتری ۱۹ بر ۹ دست پیدا کردند تا سه امتیاز مهم این مبارزه را به حساب خود واریز کنند. علی زند در کاتای انفرادی، ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد فراز مهر در کاتای تیمی، علی مسکین، عبدالله ولدی، امیرحسین فداکار و ابراهیم حسن بیگی هم در کومیته انفرادی برای دانشگاه آزاد به پیروزی دست پیدا کردند. سهراب یاراحمدی، علی رحیمی و محمد مهدی مهاجری هم مردان پیروز شاگردان علی کتیرایی در تیم پاس فراجا بودند.

پاس فراجا بعد این دیدار آوای رزم را شکست داد ولی در مبارزه سوم نتیجه را بیمه تعاون واگذار کرد. محمد صدرا شیدزی، سهند اسلامی و مهدی حق نظری در کاتای تیمی و انفرادی، بهنام دهقان، مرتضی کریمی، علیرضا حیدری، محسن صفرنژاد، محمدرضا گیلانپور و صالح اباذری هم در کومیته مردان پیروز مدافع عنوان قهرمانی در تیم بیمه تعاون بودند.

در جدول رده بندی بعد از دانشگاه آزاد، پاس فراجا با ۹ امتیاز از ۵ مسابقه دوم است و بیمه تعاون هم با ۶ امتیاز از دو مبارزه سوم است.

کد خبر 6094681

دیگر خبرها

  • شورا‌ها نماد تجلی خرد جمعی هستند
  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد
  • پیروزی فوتسالیست‌های قم برابر فولاد هرمزگان
  • قاسمی: استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان
  • عملیات «وعده صادق» پیروزی بر سیستم پدافندی دشمنان بود
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد در سوپر لیگ کاراته
  • پیگیری سوپر لیگ کاراته با تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد
  • تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ