Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از تمدید زمان ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم خبر داد و گفت: پیش از این تاریخ این آزمون ٢٠ دی اعلام شده بود که به جهت استقبال زیاد تا ٣٠ دی ماه تمدید شد.

امجد افصحی به خبرنگار خبرگزاري شبستان در سنندج اظهار کرد: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم پنجشنبه ١٠ اسفندماه سال جاری با مشارکت و همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه در سراسر کشور برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه ثبت نام این آزمون از ۱۸ آذر جاری همزمان با سراسر کشور آغاز شده است، عنوان کرد: به دلیل استقبال مخاطبین از آزمون سراسری حفظ  و مفاهیم قرآن 30 دی جاری تمدید شد.

 

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، با بیان این که ثبت‌نام در این آزمون از طریق پایگاه اینترنتیwww.quranedu.ir انجام می‌شود، تصریح کرد: این آزمون در چهار موضوع شامل حفظ قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، معارف اهل ‌بیت (ع) و انس با قرآن کریم برگزار می‌شود.

 

افصحی با اشاره به شرايط ثبت‌نام این آزمون اظهار داشت: شركت در تمامي رشته‌هاي آزمون براي کليه داوطلبان مرد و زن، بدون هرگونه محدوديت سني، آزاد است.

 

وی، تقویت انسجام برنامه ها و فعالیت های سازمان ها و نهاد های قرآنی، سنجش ارزیابی کمی کیفی عملکرد آموزشی مؤسسات  و مراکز قرآنی کشور، ایجاد انگیزه در عموم جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان برای فراگیری معارف قرآن  و عترت، استاندارد سازی  و جهت دهی آموزش های قرآن عترت در مؤسسات و مراکز قرآنی سراسر کشور، شناسایی و معرفی نخبگان و استعدادهای درخشان قرآنی به ویژه در گر و ه سنی نوجوانان جوانان و به روز رسانی و تکمیل بانک جامع اطلاعات جامعه قرآنی  کشور در رشته های مختلف آموزش قرآن  وعترت را از جمله اهداف این آزمون برشمرد.

پایان پیام/79

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۵۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، اولین نخبه قرآنی که کتابت قرآن به شیوه ای خلاقانه بر روی شمشیری به طول  سه متری را انجام داده است.
این اثرهنری از جنس چوب است و  آیات قرآن کریم با سوزن فولادی  روی آن حک شده است .
خط استفاده شده در این اثر خط نسخ است و طراحی این طرح هنری و کتابت قرآن یکسال به طول انجامید.
دومین نخبه قرآنی که در زمینه تفسیر المیزان و نوشتن آن به زبان لاتین است تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • موزه پبده از بی نظیرترین موزه‌های کتب و نسخ خطی قرآن کریم
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم