Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@14:56:07 GMT

توقف پرسپولیس برابر سیاه جامگان در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۵۵۹۲۲

توقف پرسپولیس برابر سیاه جامگان در نیمه نخست

تهران-ایرنا- دیدارتیم های سیاه جامگان و پرسپولیس درنیمه نخست برنده نداشت و به رغم تلاش های بازیکنان دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایرنا؛ در نیمه نخست این دیدارکه از هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر و در ورزشگاه ثامن الحجج مشهد در حال برگزاری است، بازیکنان دو تیم به کسب نتیجه تساوی بدون گل برابر حریف بسنده کرده و به رختکن رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دیدار دو تیم ساعت 14:30درحالی آغاز شد که تیم سیاه جامگان با سرعت دادن به توپ به دنبال گشودن دروازه پرسپولیس بود، اما شاگردان
«برانکو ایوانکوویچ» خیلی زود مالکیت توپ را از آن خود کرده و کنترل بازی را دراختیار گرفتند.
در این دقایق بیشتر حملات تیم پرسپولیس از جناح راست طراحی و آنان از این سمت به دروازه سیاه جامگان نزدیک شدند، جدی ترین خطر این تیم در دقیقه 18 رخ دارد و ضربه کرنر «حسین ماهینی» به «علی علیپور» که ضربه سر این بازیکن با اختلاف کمی از تیرک افقی دروازه «محمدحسین عین افشار» به خارج از زمین رفت.
این روند همچنان ادامه داشت و چندین بار دیگر بازیکنان پرسپولیس درمحوطه جریمه حریف صاحب موقعیت گلزنی شدند که با توجه به تراکم زیاد مدافعان تیم سیاه جامگان در محوطه جریمه این فرصت ها از بازیکنان پرسپولیس گرفته شد.
در دقیقه 28 و به دنبال فرار «صادق محرمی» از جناح راست توپ ارسالی درمحوطه جریمه به «وحید امیری» رسید و او توپ را برای
«فرشاد احمد زاده» فرستاد و ضربه سر این بازیکن را عین افشار سنگربان سیاه جامگان مهار کرد و مانع از گلزنی این بازیکن شد.
در دقیقه 30 علیپور از بند مدافعان میانی تیم سیاه جامگان عبور کرد، اما سنگربان سیاه جامگان از دروازه بیرون آمد و با زدن توپ مهاجم پرسپولیس او را ناکام گذاشت.
دردقیقه 38 پس از چند رفت و برگشت، فرصت دیگری برای احمد زاده بدست آمد و شوت سنگین این بازیکن از پشت محوطه جریمه سیاه جامگان از کنار تیرک افقی دروازه سیاه جامگان به بیرون رفت.
اما مهم ترین فرصت پرسپولیس در نیمه نخست را «گادوین منشا» در دقیقه 39 از دست داد. در این دقیقه پاس زیبای علیپور درمنطقه شش قدم به منشا رسید و او با شوتی کم دقت توپ را به بالای دروازه عین افشار زد.
شاگردان «رضا عنایتی» در تیم سیاه جامگان در نیمه نخست دو سه بار به دروازه پرسپولیس نزدیک شدند، اما هر بار و به دلیل کم تعداد بودن مهاجمان و یا بی دقتی آنان موقعیت صد درصدی بدست نیاوردند.
محمد حسین عین افشار در این نیمه بهترین بازیکن میدان بود و مانع از باز شدن دروازه اش در چند موقعیت توسط یاران «سید جلال حسینی» کاپیتان پرسپولیس شد.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال قضاوت این دیداررا به «پیام حیدری» سپرده است. او در این نیمه به «کیوان امرایی» کارت زرد نشان داد و این بازیکن را جریمه کرد.
ترکیب تیم سیاه جامگان:
محمدحسین عین افشار، حنیف عمران زاده،محسن آقایی،میرهانی هاشمی،محمدعلی فرامرزی،مصطفی احمدی،کیوان امرایی،محمدمهدی عسگری،حسین بادامکی،یونس شاکری،حسین زامهران.
ترکیب تیم پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، محمد انصاری، حسین ماهینی، صادق محرمی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، گادوین منشا و علی علیپور.
بیش از 30 هزار نفر برای تماشای دیدار دو تیم سیاه جامگان و پرسپولیس در ورزشگاه ثامن حاضر شده اند و این بازی را از نزدیک به تماشا نشستند.
ورزشی.**9144**1368
خبرنگار:سعید قهرمانی** انتشار: خیراله شفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۵۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا

نیمه اول دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس با پیروزی سرخپوشان تهرانی به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس در چارچوب دیداری از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت 18:15 امروز (جمعه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این مسابقه با پیروزی 2 بر صفر شاگردان اوسمار به پایان رسید.

ارونوف در دقیقه 11 و عیسی آل کثیر در دقیقه 25 دو گل پرسپولیس را در نیمه اول این مسابقه به ثمر رساندند.

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، محمد خدابنده‌لو، مهدی ترابی، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب آلومینیوم اراک: احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان‌کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فرد، عارف حاج عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی.

داور: امیر عرب براقی

دقیقه 11: اوستون ارونوف با یک حرکت انفرادی و یک تنه فنی، توپ را در میانه زمین از بازیکن آلومینیوم گرفت و در ادامه یک بازیکن دیگر حریف را نیز از پیش رو برداشت و با یک ضربه پای چپ دقیق و زیبا گل اول سرخپوشان را به ثمر رساند.

 

.

 

دقیقه 17: عارف حاجی عیدی و سروش رفیعی از دو تیم با کارت زرد داور جریمه شدند.

دقیقه 25: حرکت در عمق عیسی آل‌کثیر این بازیکن را در موقعیت تک به تک با گوهری قرار داد که شوت این بازیکن در حالت نامتعادل، به شکلی جالب و زیبا از بالای سر دروازه‌بان آلومینیوم وارد دروازه این تیم شد.

 

.

 

دقیقه 27: نام محمد خدابنده‌لو هم در بین بازیکنان اخطاری بازی به ثبت رسید.

دقیقه 45: ارسال بازیکنان آلومینیوم روی یک ضربه ایستگاهی را امیررضا رفیعی به خوبی در اختیار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / اوسمار در پنالتی‌ها هم کامبک خورد!
  • آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس / حذف سرخپوشان در بازی نفس گیر در ضربات پنالتی +فیلم
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / کامبک‌هایی که اوسمار فراموش نمی‌کند
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / رفیعی اوسمار را تا پنالتی‌ها برد
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / تیم بی‌دروازه‌بان، سر بزنگاه وا داد
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • شوک دوباره گربه‌سیاه به پرسپولیس!
  • مقاومت رفیعی بعد از ۴۴۴ دقیقه شکسته شد
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا