Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@09:14:36 GMT

بنیادهای مالی خطاکار از عوامل اصلی نارضایتی

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۵۷۱۱۷

بنیادهای مالی خطاکار از عوامل اصلی نارضایتی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اشاره به اینکه بنیادهای مالی خطاکار از عوامل اصلی نارضایتی بود از دولت محترم و دستگاه قضایی خواست در خصوص صاحبان آنها و اقدامات صورت گرفته با آنها شفاف سازی بکنند.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سیدحسن عاملی در خطبه های این هفته نمازجمعه شهر اردبیل اظهار کرد این مجرمین با مستأصل کردن هزاران خانواده و بهم ریختن اوضاع کشور و ضرر حیثیتی به کشور و شکستن غرور بین المللی ملت قطعا مفسد فی الارض هستند و باید عقوبت سنگینی متوجه آنها شود و بانک مرکزی که قصور در نظارت داشت، مثل آنها مستحق شدیدترین عقوبت است اما باز مأموریت ریاست آن تمدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضور حماسی مردم در صحنه در حوادث اخیر مسئولیت مسئولان را مضاعف کرده است، در این خصوص مبادا مسئولین به اشتباه بیفتد.

عاملی با تاکید بر ضرورت تدبیر و دقت بیشتر مسئولین در سطح کلان مدیریتی کشور اظهار کرد: حوادث اخیر با تدبیر مضاعف مسئولان قابل دفع بود و کشور متحمل ضربه دشمن و زیان حیثیتی نمی شد و حضور سیل آسای ملت در صحنه که مصداق عین آتش به اختیار بود در حمایت از اصل نظام و خون مقدس شهداء و آرمانهای انقلاب و منافع و مصالح کلان کشوری بود و مسؤولین نباید این اجتماع را به حساب حمایت از خودشان بگذارند. ما از سه قوه انتظار تدبیر مضاعف داریم.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: در خصوص حذف یارانه اگر پایه حقوقی مشخص می شد، موجب رفع نگرانی می گردید و بهتر از اعلان حذف فله‌ای بود. در خصوص نرخ بنزین، اعاده کارت سوخت و تامین نیاز متعارف ملت و آزاد گذاشتن قیمت مازاد بر نیاز متعارف، هم التهاب درست نمی کرد و هم جلوی قاچاق بنزین را که در مرزهای غربی، شرقی و جنوبی صورت می گیرد، برطرف می کرد. توجیه اذهان و افکار عمومی در خصوص علت و فرجام تصاعد مصرف بنزین برای مردم ضروری بود که متاسفانه صورت نگرفت.

وی افزود: تفاوت فاحش قیمت بنزین داخل و خارج باعث رونق قاچاق بنزین شده است و سطح مصرف را به 80 میلیون لیتر در روز رسانده و در نتیجه نه تولید پالایشگاه ها، نه پتروشیمی ها و نه واردات بنزین جوابگوی مصرف نیست و در آینده باید کل نفت استحصالی به بنزین تبدیل شود و صادرات نفت به کلی تعطیل شود اما ممانعت از این فاجعه مستلزم گرانی بنزین برای خود ملت نیست و اعاده کارت سوخت و تضمین مصرف متعارف، بهترین راه برای مهار مصرف بود.

نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از خطبه ها افتتاح فرودگاه پارس آباد را به اهالی منطقه تبریک گفت و از مسئولین خواست در استمرار پرواز تلاش نمایند.

وی همچنین اظهار کرد: در تقسیم اراضی پایاب سد خداآفرین بدون تردید خود اهالی و عشائر منطقه بر دیگران اولویت دارند و تحصیل کرده های عشایر می توانند شرکت های کشت و صنعت بزرگ با توانمندی های قابل توجه تشکیل بدهند.

عاملی ادامه داد: من تصمیم گرفته ام راجع به آذربایجان صحبت نکنم مگر اینکه انها شروع کنند و آنها در حوادث اخیر هرچه توانستند فحش و ناسزا به مسؤولین رده اول کشور و به تاریخ و مذهب و دین ما نثار کردند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۷۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | آتش به قطار بنزین

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پارسانیا: باید ارتباط میان بنیادهای معرفتی و محیط‌های علمی را مشخص کنیم
  • باید ارتباط میان بنیادهای معرفتی و محیط‌های علمی را مشخص کنیم
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • ببینید | آتش به قطار بنزین
  • هزینه ۴۳ میلیارد تومانی پروژه ایمن سازی کندرو شرقی آزادگان
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • مهمترین عامل سقط جنین در کشور عوامل فرهنگی است
  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس
  • در قم مطرح شد: ضرورت توجه به عوامل کاهش‌دهنده جمعیت