Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از پیروزی مقابل مشکی‌پوشان، گفت: بازی خوبی هواداران دیدند. از بازی بازیکنان راضی هستیم. مشکی‌پوشان هم بازی خوبی کرد. از موقعیت‌های زیادمان استفاده نکردیم تا اینکه در دقایق آخر گل زدیم.هواداران بدون توهین فقط تیم خود را تشویق کردند و فضا بسیار خوب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شور و نشاط خوبی وجود داشت و از آنها تشکر می‌کنم.

* هیچ توهینی صورت نگرفت

وی افزود: یک روز خوب را پشت سر گذاشتیم هیچ توهینی صورت نگرفت. از هواداران ممنون هستم. در نشست قبل بازی هم گفتم توجه خاصی به این بازی داریم شاهد بودید که در بازی چه اتفاقاتی افتاد و به بازیکنان بابت اراده‌ای که داشتند تبریک می‌گویم. 

* سزاوار برد بودیم

سرمربی پرسپولیس  در  ادامه تصریح کرد: سزاوار برد بودیم شانس‌های زیادی داشتیم. ولی در دقایق پایانی گل زدیم. از میزبان و فضای مطلوبی که در ورزشگاه وجود داشت تشکر می‌کنم. 

برانکو در ادامه تصریح کرد: ما دنبال بهترین نتیجه هستیم و همیشه تلاش می‌کنیم تا پیروز شویم. دین‌مان را به بهترین شکل به هواداران ادا کرده و همیشه تلاش می‌کنیم تا باعث شادی آنها شویم. 

* درگیری در فوتبال طبیعی است

وی در مورد درگیری محمد انصاری و علیرضا بیرانوند خاطرنشان کرد: این مسائل در فوتبال طبیعی است مهم حس اتحاد است شما در این بازی نکات خوبی دید مثل اینکه علی علیپور گل دوازدهمش را به ثمر رساند، روند خوب منشا ادامه پیدا کرد و اینکه ما توانستیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

*  انضباط باید سرلوحه کار ما باشد

وی افزود: برای ما مهم است که در دیدارهای خانگی و خارج از خانه برنده شویم. فقط مقابل پیکان و الهلال شکست خوردیم. قهرمان ایران هستیم و وظیفه داریم تلاش کنیم تا بهترین شرایط را داشته باشیم. انضباط باید سرلوحه کار ما باشد. منشا و احمدزاده مسئله‌ای بین‌شان به وجود آمد که از سوی باشگاه جریمه شدند. علیپور هم در این هفته به خاطر دیر رسیدن به تمرین جریمه کردیم. 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۷۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود

مهاجم با تجربه لهستانی احتمالا بهترین شب خود در فصل جاری را سپری کرد.

دیدار بارسلونا و والنسیا در هفته 33 لالیگا 2023/24 با برتری 4-2 شاگردان ژاوی به پایان رسید. روبرت لواندوفسکی در این بازی هت تریک کرد و تعداد گل های خود در فصل جاری لالیگا را به عدد 16 رساند. او حالا فقط 3 گل با آرتم دووبیک مهاجم ژیرونا در صدر جدول گلزنان فاصله دارد.

روبرت لواندوفسکی و کسب 17 امتیاز برای بارسلونا در فصل جاری با گل‌های خود

به نقل از موندو؛ لواندوفسکی در مورد احتمال آقای گلی خود در فصل جاری لالیگا گفت:

ما بارسلونا هستیم و همیشه باید نزدیک به محوطه جریمه حریف بمانیم. بارسلونا همیشه با بازی هجومی و گل های زیادی شناخته می شود. آقای گلی؟ نمی دانم اما چراکه نه؟ اگر همه بازیکنان بهتر عمل کنند و عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت تر می شود. حالا باید برای دیدارهای بعدی آماده شویم. 16 گل زده ام و فرصت دارم که به تعداد گل های خود اضافه کنم. در پایان فصل هستیم و همه تیم ها و بازیکنان سعی می کنند بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم