Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که این تیم با پیروزی مقابل مشکی‌پوشان مزد زحماتش را گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وحید امیری پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل مشکی‌پوشان خراسان اظهار داشت:

بازی خیلی سختی بود. آنها تمام تلاش خود را می‌کردند تا امتیاز بگیرند، اما خدا کمک کرد تا مزد زحمات‌مان را بگیریم، چون در این بازی خیلی موقعیت ایجاد کردیم و خوشبختانه سه امتیاز را گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص حمایت خوب هواداران از این تیم نیز گفت:

بله، دست هواداران درد نکند. مشهد همیشه همین‌طور بوده است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۸۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!

به گزارش "ورزش سه"، طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود آمار بسیاری خوبی در 5 بازی اخیر مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی داشته‌اند و موفق به کسب 2 برد و 2 مساوی همراه کلین‌شیت شده‌اند.

آخرین گلی که سپاهانی‌ها در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس دریافت کرده‌اند، در بازی برگشت دو تیم در لیگ هفدهم اتفاق افتاده که شاگردان منصور ابراهیم‌زاده با نتیجه دو بر صفر مقابل تیم برانکو شکست خوردند.

دیداری که نه تنها تبدیل به آخرین برد پرسپولیس در آزادی مقابل سپاهان شده بلکه آخرین گلی که سرخ‌پوشان به سپاهان در ورزشگاه خانگی زده‌اند نیز در همان بازی رقم خورد.

بعد از آن بازی دو تیم 4 مرتبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند که دو برد 1 بر 0 و 2 بر 0 برای سپاهان و دو تساوی بدون گل حاصل تلاش آن‌ها بوده است.

دیگر خبرها

  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • وحید امیری: هنوز برای قهرمانی فرصت داریم
  • روز سخت پرسپولیس مقابل میلادِ سپاهان(عکس)
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
  • وحید امیری در خروجی پرسپولیس+ تیم فصل بعد
  • وحید امیری در لیست خروج تابستانی پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی