Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم قهاوند و همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در تمامی جزئیات موجود در بودجه مداخله کرده و جلوی بالا رفتن قیمت حامل های انرژی و حذف یارانه نیمی از مردم کشور را خواهد گرفت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری جهادپرس،امیر خجسته در جمع مردم قهاوند با اشاره به این که فشار اقتصادی مهمترین مشکل مردم کشور است اظهار داشت: بالا بردن عمدی نرخ دلار و اخباری که از جزییات بودجه ۹۷ و وضع اقتصادی کشور در شبکه های اجتماعی پخش شد، شوکی به بدنه اجتماع وارد کرد که خیلی زود موجب افزایش قیمت اجناس مورد نیاز مردم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر خجسته گفت: مجلس در تمامی جزئیات موجود در بودجه مداخله کرده و جلوی مسائلی اعم از بالا رفتن قیمت حامل های انرژی و حذف یارانه نیمی از مردم کشور را خواهد گرفت.

 نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی افزود: یارانه ها را برای این ایجاد کردیم که توزیع متوازن و عادلانه منابع مالی برای تمامی مردم کشور داشته باشیم نه این که سالها در حذف یارانه افراد ثروت مند تعلل کنیم و بعد از آن به یک باره تصمیم به حذف یارانه نیمی از جامعه بگیریم.

 نماینده مجلس دهم گفت: توطئه ها یکی پس از دیگری برای نا امن کردن منطقه و کشور ما در حال برنامه ریزی است. تشکیل گروه تروریستی داعش و حمله به عراق و سوریه ، پشت پا زدن به برجام با تصویب تحریم های یک جانبه آمریکایی، رفراندوم تشکیل کشور مستقل کرد نشین، انتقال سفارت آمریکا به قدس و در حال حاضر دمیدن یاس و نا امیدی در درون جامعه و کشور تمام نشان از آن دارد که اتاق فکر استعمار لحظه ای برای نابودی ایران دست روی دست نمیگذارد.

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: در این برهه حساس مسئولین کشور باید با تامل بیشتری عمل کنند و هر خطایی در حال حاضر گناهی نابخشودنی است. این که در برخورد با مفاسد کلان اقتصادی، قاچاق و رانت دست روی دست بگذاریم و مشکلات مردم را با توسل به جیب خود آنها حل کنیم شرایط را بدتر و بدتر خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۹۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بابایی کارنامی: رونق بنگاه‌های اقتصادی متضمن امنیت شغلی کارگران است

یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکیدات رهبری بر لزوم اطمینان خاطر کارگر نسبت به آینده شغلی خود، گفت: امروز بنگاه‌های اقتصادی کشور باید رونق پیدا کنند تا تکلیف کارگران برای چندین سال متوالی مشخص باشد نه اینکه لحظه به لحظه نگران شغل، درآمد و معیشت خود باشند.

علی بابایی کارنامی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بیانات امروز مقام معظم رهبری در دیدار کارگران سراسر کشور درباره جهش تولید و وظایف مسئولان در این زمینه گفت: رهبری در بیانات‌شان در این زمینه توصیه‌هایی به کارگران و مسئولان مطرح کردند؛ ایشان در توصیه به کارگران فرمودند که خودشان باید فرهنگ کار اعم از نظم و انضباط و نقش آفرینی برای ارزش دادن به مقام کارگر را مورد توجه قرار دهند و به مسئولان نیز جهت تامین زیرساخت‌های لازم جهت مشارکت بخش خصوصی و بخش تعاون جهت افزایش مشارکت مردم در اقتصاد توصیه‌هایی مطرح نمودند؛ اگر مسئولان کلیدواژه‌های رهبری در جلسه امروز را به کار بردند و دستورالعمل‌های ایشان را به ویژه طرح‌های توسعه ای و افزایش ظرفیت‌های بازار تولیدی با مشارکت مردم را مورد توجه قرار دهند، جهش تولید محقق خواهد شد.

وی با اشاره به تاکیدات رهبری بر لزوم اطمینان خاطر کارگر نسبت به آینده شغلی خود، گفت: مقام معظم رهبری تنها شخصیتی در سطح کشور هستند که به مسائل کارگری اطلاعات جامع دارند و ایشان نسبت به همه وزرای کار و روسای جمهور اشراف کاملی به موضوعات مربوط به کارگری دارند؛ ایشان بر همین اساس نیز در تبیین وظایف قوا و دستگاه‌ها در قبال جامعه کارگران، تضمین امنیت شغلی را از مهمترین مسائل دانستند و تاکید کردند که اولین مشکل جامعه کارگری امنیت شغلی است.

در این زمینه بخوانید: رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران: خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه راه حل اطمینان بخشی در زمینه امنیت شغلی، کار مستمر است، گفت: امروز بنگاه‌های اقتصادی کشور باید رونق پیدا کنند تا تکلیف کارگران برای چندین سال متوالی مشخص باشد نه اینکه لحظه به لحظه نگران شغل، درآمد و معیشت خود باشد؛ همچنین مجلس و دولت باید بدانند که افزایش ظریب امنیت شغلی کارگران کشور نیازمند قوانین جدید است تا بتوانیم ساختارها در این زمینه آماده کنیم.

انتهای پیام

 

دیگر خبرها

  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر انقلاب به مسئولان
  • درخواست آرژانتین از پاکستان: وزیر کشور ایران را بازداشت کنید!
  • بابایی کارنامی: رونق بنگاه‌های اقتصادی متضمن امنیت شغلی کارگران است
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم
  • فروش نوکیای تقلبی حرام است!
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند