Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان: اصغر ابراهیمی رییس اداره انجمن اولیا مربیان آموزش و پرورش استان زنجان در جمع نمایندگان انجمن مدارس شهرستان خرم دره گفت: باید خانواده ها با کسب شایستگی های لازم، تعالی بخش نظام تعلیم و تربیت باشند.به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان زنجانگردهمایی نمایندگان انجمن اولیا مربیان مدارس شهرستان خرم دره با حضور لعیا جعفری مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرم دره،اصغر ابراهیمی رییس اداره انجمن اولیا مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، فیروزی کارشناس انجمن اولیا مربیان آموزش و پرورش شهرستان خرم دره و جمع کثیری از نمایندگان انجمن اولیا مربیان مدارس شهرستان خرم دره در محل سالن کشاورزان فرمانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لعیا جعفری مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرم دره ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه از اعضای انجمن اولیا مربیان با عنوان ستون های حمایتی نظام تعلیم و تربیت یاد کرد و گفت:مدرسه موجودی زنده است، دانش آموزان روح بخش فضای مدرسه می باشند، اگر مدارس ما از نظر توان اقتصادی در شرایط مطلوبی نیستند ولی خرسندیم که بگوییم مشارکت های اولیا در زمینه های مختلف پشتوانه ی محکم مدارس می باشد. جعفری افزود:مدرسه محل انسان سازی است و انسان ها نیز ساختارهای جامعه را تشکیل خواهند داد لذا توجه به این مکان، اثرات مطلوبی بر آینده جامعه خواهد داشت و مستلزم توجه بیشتری است. اصغرابراهیمی رییس اداره انجمن اولیا مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در این گردهمایی گفت: باید خانواده ها با کسب شایستگی های لازم به آن مرحله از توانایی برسند که تعالی بخش باشند و تعالی جویانه با نظام تعلیم و تربیت همکاری نمایند. وی افزود: چنانچه بتوانیم دوگانگی موجود بین خانه و مدرسه را به صورت کاملا سیستماتیک و ساختاری حل کنیم، حتما به آنچه که اهداف تعلیم و تربیت و سند تحول بنیادین است، خواهیم رسید. ابراهیمی در بخش دیگری از صحبت های خود بیان کرد: روسا و اعضای انجمن های اولیا مربیان باید بتوانند خانواده ها را با نظام تعلیم و تربیت رسمی، منطبق و هماهنگ نمایند و در پاسخ به این سوال که چرا مشارکت اولیا در مدارس کم است نیاز دارد آسیب شناسی دقیقی صورت گیرد. این مقام مسئول اظهار داشت: متاسفانه در بین اولیا در خصوص نحوه مشارکت، عدم اطلاع کافی وجود دارد و اولیا با داشتن تخصص های ویژه، راه های مشارکت با مدارس را فرا نگرفته اند این در حالی است که با راه های افزایش ارتباط موثر اولیا با مدیران مدارس و بالعکس ، می توان در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت نقش مهمی ایفا نمود. شایان ذکر است در پایان مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرم دره و ابراهیمی رییس اداره انجمن اولیا مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان به سوالاتی که حاضرین در این گردهمایی مطرح کرده بودند پاسخگو شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۰۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سعیدی پور با تاکید بر عزم راسخ نهضت مدرسه سازی در خوزستان، گفت: عمل به فرامین مقام معظم رهبری باهدف انتشار امید آفرینی و عدالت آموزشی در نظام تعلیم و تربیت راهبرد اصلی ما در اداره کل نوسازی مدارس است.   وی با بیان اینکه خدمت به آینده سازان کشور از افتخارات ما در اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان است، افزود: خداوند را شاکریم که در سال گذشته با همت و مدیریت جهادی و جذب مشارکت خیرین مدرسه ساز، توانستیم ۷۰۰کلاس درس را تحویل دانش آموزان خوزستانی دهیم.   سعیدی پور ادامه داد: تجهیز مدارس استان یکی از وظایف و تکالیف اساسی است که ما در این اداره کل پیگیری می‌کنیم. بالاخص توزیع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی که براساس شاخص‌هایی ازجمله؛ اعتبارات استانی تخصیص یافته هر شهرستان،  تعداد کلاس تحویلی هر شهرستان، اقیلم آب و هوایی هر شهرستان، نیاز سنجی اعلام شده از سوی مدیران آموزش و پرورش هر منطقه، مصوبات تعیین شده سفر‌های مقامات استانی و کشوری به هر شهرستان  از جمله سفر ریاست جمهوری، وزیر آموزش و پرورش، ریاست سازمان نوسازی کشور و استاندار انجام می‌شود.   مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به تحویل ۳۸۹ دستگاه کولر در یکسال اخیر به ۵ شهرستان، اضافه کرد: از این تعداد، ۱۰۶ کولر در رامهرمز، ۸۲ دستگاه در باغملک، ۷۵ دستگاه در بهبهان، ۷۰ دستگاه در شوش و ۵۶ دستگاه در مسجدسلیمان توزیع شد.   وی می‌گوید: ما در استان خوزستان به واسطه اقلیم آب و هوایی متنوع، در حوزه توزیع تجهیزات (سرمایشی و گرمایشی) با رعایت عدالت از برنامه ریزی منجسمی بهره‌مند هستیم.   سعیدی پور در پایان یادآور شد: وظیفه ما ایجاد بستر مناسب برای ارتقای کیفیت آموزش و‌پرورش و عدالت آموزشی در مناطق محروم و کم برخوردار  در استان خوزستان است؛ و برای رسیدن به این اهداف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از ۴۰۰ معلم در عالی‌شهر برگزار شد
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس 
  • تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی
  • معلمین نقش و رسالت سترگ تربیتی را عهده‌دار هستند
  • تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان
  • تزکیه و پرورش اسلامی در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • کلید حل تمام مسائل کشور در دل تعلیم و تربیت نهفته است
  • اصل کار تعلیم و تربیت بر عهده معلمین است
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان