Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@02:40:50 GMT

یک جانباز 70 درصد آسمانی شد + عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۶۱۶۸۳

یک جانباز 70 درصد آسمانی شد + عکس

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان علی‌آبادکتول از شهادت «سید مرتضی حسینی»، جانباز ۷۰ درصد این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، عباس مزرعه گفت: عصر 21 دیماه جاری، «سید مرتضی حسینی» جانباز 70 درصد شهرستان علی آبادکتول که در بیمارستان صیاد شیرازی گرگان تحت مراقبت های شیمی درمانی بود، به یاران شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رنج های 30 ساله «شهید سید مرتضی حسینی» در اثر جراحات ناشی از جنگ تحمیلی، اظهار کرد: این بسیجی شهید سال 1366 در عملیات فاو از ناحیه دو پا و همچنین عوارض مواد شیمیایی به درجه والای جانبازی 70 درصد نایل شده بود.

مزرعه با بیان اینکه 17 نفر از فرزندان شهرستان علی آباد کتول، جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس که همچون شهیدان زنده هستند، تصریح کرد: با شهادت «سید مرتضی حسینی» جانباز و رزمنده جنگ تحمیلی، تعداد شهدای این شهرستان به 457 تن رسید.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان علی آباد کتول با تشریح برنامه های تشییع این شهید والا مقام گفت: آیین تشییع پیکر پاک شهید حسینی روز شنبه (23 دیماه جاری) ساعت 10 صبح از مقابل مسجد محمدیه به سمت میدان ولایت این شهرستان برگزار و سپس در گلزار شهدای امامزاده هارون (ع) روستای الازمن این شهرستان به خاک سپرده خواهد شد.

مزرعه افزود: مراسم ختم این شهید بزرگوار روز شنبه (23 دیماه) از ساعت 2 تا 4 عصر در مسجد سید الشهدا (ع) خیابان شیرنگ شهر فاضل آباد و مراسم بزرگداشت روز سوم ایشان نیز روز یکشنبه (24 دیماه) در مسجد جامع این شهر برگزار می شود.

*زرین نامه

ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۱۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن رشید العبایجی تولیت آستان قدس حسینی افزود: میزان پیشرفت در فرودگاه بین‌المللی کربلا اکنون به هفتاد و پنج درصد رسیده است و بیشتر ساختمانها و امکانات و فیلدهای هوایی و زمینی تا حدود نود درصد تکمیل شده‌اند.

وی ادامه داد: تمامی تجهیزات لازم برای فرودگاه فراهم شده است و کارکنان از دو سال پیش دوره‌های پیشرفته را در کشورهای خارجی دیده‌اند و در حال حاضر برای انجام وظیفه آماده هستند.

لازم به ذکر است که اقدامات لازم در فرودگاه بین المللی کربلا وابسته به آستان قدس حسینی با سرعت بالا و بدون توقف ادامه دارد و افتتاح و بهره برداری از فرودگاه به طور کلی به افزایش جهش اقتصادی و گردشگری در عراق کمک می‌کند.

کد خبر 6091018 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • آسمانی شدن پدر شهید در نقنه
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نباید اجازه دهیم کارگران دچار رنج شوند/ لزوم پرداخت به موقع حقوق